Czasami nadchodzi taki moment, gdy z wielkim bólem serca musimy rozstać sie ze swoim smartfonem oddając go do serwisu. Sprawy, z jakimi się tam udajemy niejednokrotnie są błahe i można by je rozwiązać za pośrednictwem czatu bądź też zdalnie. Takich usług jednak serwisy nie świadczą. Na szczęście pomocną dłoń do swoich klientów wyciąga tajwański koncern HTC.
Firma podpisała właśnie kontrakt ze specjalistami oferującymi zdalną pomoc – LogMeIm. Kontrahent zobowiązał się do zainstalowania oprogramowania Rescure LogMeIm na wszystkich przyszłych urządzeniach HTC pracujących pod kontrolą systemu Android. Usługa zapewniać będzie wsparcie w każdym miejscu ma Ziemi, gdzie mamy dostęp do sieci komórkowej lub bezprzewodowej. Pracownicy z biura obsługi klienta będa mogli zdane konfigurować, jak również diagnozować problemy, z jakimi borykają sie nasze smartfony.
HTC chce być znane nie tylko z produkcji świetnych smartfonów, ale również z profesjonalnej obsługi posprzedażowej swoich klientów – powiedział Simon Harper – wiceprezes ds. Globalnego doświadczenia klienta w HTC. Simon wierzy również, że technologia oferowana przez LogMeIm oraz doświadczenie HTC to idealne połączenie, które pozwoli kontynuować tworzenie wspaniałych produktów dla klientów.
źródło: TNW
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Honor 400 Lite to iPhone 16 Plus z Androidem. Tak najprościej można opisać nową premierę,…
vivo wraca do Polski i dobrze by było, gdyby ten powrót zawierał 5 nowych premier.…
Seria Samsung Galaxy Watch 8 zadebiutuje już za kilka miesięcy, a my już wiemy, czego…
Wygląda na to, że premiera Sony Xperia 1 VII to kwestia tygodni. Do sieci trafiły…
W sieci pojawiły się już pierwsze przecieki o Oppo Reno 14. Smartfon ma sporo do…
Lenovo i Motorola zapraszają do pierwszego w Polsce i drugiego w Europie showroomu obu marek.…