Czasami nadchodzi taki moment, gdy z wielkim bólem serca musimy rozstać sie ze swoim smartfonem oddając go do serwisu. Sprawy, z jakimi się tam udajemy niejednokrotnie są błahe i można by je rozwiązać za pośrednictwem czatu bądź też zdalnie. Takich usług jednak serwisy nie świadczą. Na szczęście pomocną dłoń do swoich klientów wyciąga tajwański koncern HTC.
Firma podpisała właśnie kontrakt ze specjalistami oferującymi zdalną pomoc – LogMeIm. Kontrahent zobowiązał się do zainstalowania oprogramowania Rescure LogMeIm na wszystkich przyszłych urządzeniach HTC pracujących pod kontrolą systemu Android. Usługa zapewniać będzie wsparcie w każdym miejscu ma Ziemi, gdzie mamy dostęp do sieci komórkowej lub bezprzewodowej. Pracownicy z biura obsługi klienta będa mogli zdane konfigurować, jak również diagnozować problemy, z jakimi borykają sie nasze smartfony.
HTC chce być znane nie tylko z produkcji świetnych smartfonów, ale również z profesjonalnej obsługi posprzedażowej swoich klientów – powiedział Simon Harper – wiceprezes ds. Globalnego doświadczenia klienta w HTC. Simon wierzy również, że technologia oferowana przez LogMeIm oraz doświadczenie HTC to idealne połączenie, które pozwoli kontynuować tworzenie wspaniałych produktów dla klientów.
źródło: TNW
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…
Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…
Wciągająca strategia turowa jest obecnie na wyciągnięcie ręki wielu graczy. Objęta została bowiem kapitalną promocją,…
Samsung uchyla rąbka tajemnicy i zdradza kolejne nowości w One UI 7 i Galaxy AI,…
Xiaomi Redmi Note 14 to nowy model chińskiego giganta rynku elektronicznego. Na salony razem z…
Mroczny RTS na premierę objęty został rewelacyjnym 65% rabatem. Teraz każdy z was może zgarnąć…