Play zdecydował się udostępnić nową wersję aplikacji mobilnej Play24, z poziomu której klienci sieci mogą zarządzać swoim kontem. Program w wersji 6.0 oferuje nie tylko odmieniony wygląd, ale także kilka przydanych nowości.
Fioletowy operator, pragnąc iść z duchem czasu, opracował całkiem nową wersję aplikacji Play24, która idealnie wpisuje się w obecnie panujące trendy w kwestii projektowania interfejsu mobilnego. Co prawda poprzednia edycja nie była szczególnie, nie bójmy się tego słowa — przestarzała, jednak inicjatywę Play możemy uznać za pozytywną.
Nie przedłużając, sprawdźmy, co konkretnie uległo zmianie.
Co nowego w Play24 6.0?
Aplikacja jest już dostępna w sklepach Apple AppStore oraz Google Play i to właśnie tam powinniście udać się, chcąc ją pobrać. Czy warto to zrobić? Jeśli należycie do grona klientów sieci Play, odpowiedź zdaje się oczywista. Aplikacja zastąpi wam konieczność odwiedzania witryny internetowej operatora oraz męczących połączeń z infolinią.
Za jej pomocą wydacie dyspozycje dotyczące konta, doładujecie kartę pre-paid oraz dokupicie potrzebne wam usługi. Teraz, wszystkie te czynności będą łatwiejsze i jeśli lubicie przejrzyste interfejsy — także przyjemniejsze.
Nowa aplikacja Play24 to efekt konsekwentnie realizowanej przez Play strategii Digital First, First in Digital – tłumaczy Piotr Palarczyk, Head of Product.
Zależy nam, aby nasi klienci nie tylko mogli samodzielnie obsługiwać się w kanałach cyfrowych, ale również mieli poczucie, że używają absolutnie najlepszych rozwiązań na rynku. Play24 to ścisła czołówka aplikacji operatorskich, o czym świadczą wysokie oceny użytkowników oraz stale rosnąca popularność usługi. Nowa wersja, którą właśnie oddajemy w ręce naszych klientów, to dopiero początek, znacznie bardziej emocjonujących zmian – dodaje.
To tyle, jeśli chodzi o zapewnienia twórców, którzy pracowali w pocie czoła, aby oddać Play24 6.0 w pół roku od rozpoczęcia prac. 60-osobowy zespół sprostał zadaniu i dziś możemy cieszyć się nowym wyglądem aplikacji.
Na pierwszy ogień poszedł ekran główny, na którym znajdziemy teraz krótkie podsumowanie wybranej taryfy wraz z opisem wykorzystanych już środków. Z poziomu tego samego panelu sprawdzimy kwestie związane z płatnościami oraz aktywujemy pakiety i przejrzymy istotne oferty. Dolną część ekranu aplikacji wypełnia sprytne menu podręczne, za pomocą którego użytkownik może przełączać się pomiędzy interesującymi opcjami.
Ogólny feeling z użytkowania nowej wersji apki jest jak najbardziej na plus. Widać, że ekipa ją tworząca dołożyła wszelkich starań. Szczerze wątpię jednak w to, że aplikacja jest pozbawiona błędów, lecz te ujawnią się najprawdopodobniej z czasem.
Z nowych funkcji należy wyróżnić przede wszystkim obsługę automatycznego uzupełniania kodów SMS do autoryzacji oraz nowe sposoby doładowania konta — Blik, Google Pay oraz Apple Pay. Play chwali się, że proces ten trwa zaledwie 10 sekund, co robi wrażenie.
Pobraliście już Play24 w wersji 6.0?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.