Jak dobrze wiemy produkty Apple – w szczególności iPhone oraz iPad – cieszą się szczególnym zainteresowaniem ze strony klientów. Wielu nie rozumie tej magii firmy Apple, gdyż często ich produkty mocno odbiegają swoją specyfikacją i osiągami od konkurencji, a jednak wciąż są rozchwytywane. Samsung przedsięwziął już kilka akcji marketingowych, aby uświadomić ludzi, że ich produkt jest lepszy.
Najpierw pojawił się jeden klip reklamowy, w którym po prostu Samsung wyśmiewa użytkowników firmy Apple. Następnie pojawiły się dwa kolejne. Jak podawały serwisy branżowe, reklamy odniosły ogromny sukces. Więc firma Samsung postanowiła podążyć dalej tym tropem i sukcesywnie kontynuować swoją wielką kampanię przeciwko Apple. Warto dodać, że gigant z Cupertino nie odniósł się do tego w żaden sposób.
Jak widzimy następnym krokiem w kampanii, jest wynajmowanie specjalnych grup protestujących – krzyczących WAKE UP! (obudź się) – przed sklepami z produktami Apple. Co ma na celu ta kampania? Co głosi hasło? Chodzi po prostu o to, aby użytkownicy przejrzeli na oczy, że produkty marki Apple to tylko marketing – nie osiągi. Paradoksem, jednak jest to, że Samsung stara się budować podobny wizerunek swojej firmy. Cóż – wojna trwa. Jak nie w sądzie, to na ulicy.
Źródło: phandroid
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.