Można pomyśleć, że LG to jakaś globalna piekarnia. Ale nie, chodzi rzecz jasna o popularny model LG KP500, znany także jako Cookie. Ten telefon znalazł miejsce wśród najtańszych komórek z ekranem dotykowym. Niewykluczone, że to jest jednym z powodów dla których LG sprzedał aż 2 mln Cookies.
Telefon jest obecny na rynku od ok. 5 miesięcy, więc wynik całkiem niezły. Aż 1,2 mln Cookies trafiło do Europy, zaś 600 tys. do Azji. Trzeba przyznać, że 3-calowy ekran dotykowy, to całkiem sporo, by wygodnie z niego korzystać palcem, a i do oglądania filmów w podróży może się spokojnie nadawać.
Ponoć obecnie to ciacho funkcjonuje w 10 wersjach kolorystycznych, lecz w planach są dalsze wypieki, by zaspokoić pragnienia wszystkich chętnych.
Polecamy także obejrzenie filmiku promocyjnego LG Cookie – kawał dobrej roboty marketingowej:
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.