Apple wprowadziło właśnie na rynki Azjatyckie nową, limitowaną edycję AirPods Pro. Pojawią się one m. in. w Chinach, Singapurze, Tajwanie czy Malezji. Specjalnym wariantem słuchawek Apple postanowił uczcić Chiński Nowy Rok, który tym razem jest Rokiem Wołu.
Kosmetyczne zmiany
Limitowana edycja nie różni się szczególnie od standardowych AirPods Pro dostępnych na rynku od października 2019 roku. Okazuje się, że zmiana jest jedynie wizualna. Firma z Cupertino umieściła bowiem na pudełku, a także na etui, które pozwala na naładowanie słuchawek, grafikę, która nawiązuje właśnie do Chińskiego Nowego Roku.
Grafika z emoji krowy i otaczającymi ją gwiazdkami ma najpewniej zwiększyć nieco sprzedaż słuchawek – taki ruch Apple zapewne podjęło dlatego, że już niedługo na rynku pojawić się ma zupełnie nowy model AirPodsów.
Producent stara się więc sprzedać jak największą ilość sprzętu, który niebawem nie zainteresuje już fanów Apple. Co ważne, cena tej limitowanej edycji słuchawek nie wzrosła względem standardowej ceny AirPods Pro.
Niedawno wspominaliśmy też o premierze limitowanej edycji OnePlus Buds Z – tutaj producent zdecydowanie przyjął odwrotną taktykę do Apple. Podczas gdy AirPods Pro otrzymały delikatny akcent, Buds Z całe pokryte są kolorowymi bazgrołami. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej, o tym ciekawym wariancie sprzętu od OnePlusa:
OnePlus Buds Z w tej wersji kolorystycznej możesz pokochać lub znienawidzić
Ceny Apple AirPods Pro
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.