Jeśli mielibyśmy przez chwilę pomyśleć o flagowym produkcie Xiaomi, to bez wątpienia jednym z nich byłyby opaski fitness z serii Mi Band. To zdanie potwierdzają znakomite statystyki sprzedażowe tego urządzenia, którymi w przededniu premiery kolejnej generacji podzielili się przedstawiciele chińskiego koncernu.
Wiemy, że już w poniedziałek, 29 marca, Xiaomi oficjalnie zaprezentuje kolejną, szóstą już generację niezwykle popularnej opaski fitness Mi Band.
Możemy oczekiwać bez żadnych wątpliwości, że będziemy mieli do czynienia z prawdziwym hitem sprzedażowym, co wcale nie będzie wielkim odstępstwem od reguły.
Tak było przy praktycznie każdej generacji tego malutkiego urządzenia.
120 milionów sprzedanych Mi Band to nie przypadek
Jak przekazał wicedyrektor Xiaomi w segmencie smartfonów, Zeng Xuezhong, sprzedaż opasek Mi Band do tej pory wyniosła ponad 120 milionów sztuk. Oczywiście lwia część tych urządzeń znalazła swoich nabywców w Chinach, ale spory udział w osiągnięciu tego kosmicznego rezultatu mają także rynki europejskie, na którym kolejne generacje tej opaski pojawiają się od lat.
To naprawdę efektowny rezultat biorąc pod uwagę fakt, że marka Xiaomi Mi Band jest z nami od niespełna 7 lat. W 2014 na rynku pojawiła się pierwsza generacja tej opaski, która zaszokowała wszystkich przede wszystkim bardzo niską ceną, przez co sprzęt szybko zdobywał rynek. Drugą generację zapamiętaliśmy z wprowadzenia ekranu typu OLED, natomiast trzecia przyniosła moduł NFC.
Kolejne generacje były już nieco mniej przełomowe – chińscy odbiorcy w przypadku Mi Band 4 mogli skorzystać z obecności asystenta głosowego Xiao AI, natomiast w przypadku piątej generacji producent skoncentrował się bardziej na rozwoju oprogramowania.
A co przyniesie Mi Band 6? Odpowiedź już niebawem, ale pewnym jest, że ta opaska będzie rozchodzić się jak świeże bułeczki.
Ceny Xiaomi Mi Band 6
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.