Tecno to twórca smartfonów, przed którym może stać wielka kariera – czy producent sięgnie po nią dzięki drapieżnemu marketingowi? W najnowszej reklamie firma podgryza Samsunga.
Tecno sprzedaje się coraz lepiej w Afryce i Indiach, ale ambicje marki są znacznie większe i wykraczają poza obszar jednego czy dwóch kontynentów. Marka planuje sprzedawać swoje smartfony na całym świecie, a więc musi przekonać do siebie ManiaKów i wybić z rytmu największe firmy w tej branży.
Reklama Tecno wzięła za cel Samsunga
A jak najlepiej przekonać fanów technologii do nowinek? Producent postawił, że ugryzie w kostkę najpoważniejszego gracza przy mobilnym stole i wywoła szum. Oto najnowsza reklama obiecującego Tecno:
Na pierwszy rzut oka widać, że Samsung został porównany do „tej samej piosenki”, co po polsku możemy nazwać starą śpiewką. Tecno namawia, żeby to porzucić i spróbować czegoś nowego – w ten sposób polecany jest Tecno Phantom X. Trzeba przyznać, że pomysł Tecno jest całkiem trafiony i szybko zdobędzie popularność.
Wszystko byłoby piękniejsze, gdyby sam Tecno Phantom X był szerzej dostępny na świecie – jestem pewien, że nawet w Polsce mógłby liczyć na wielu ManiaKów. Jego ekran AMOLED 90 Hz, ciekawa obudowa oraz bateria 4700 mAh z szybkim ładowaniem 33 W przyciągnęłaby fanów średniaków.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.