InPost startuje z niezwykle wygodną usługą „szybkie zwroty” w aplikacji mobilnej. Dzięki niej zwrócimy paczkę za pośrednictwem dowolnego Paczkomatu, bez konieczności drukowania etykiety!
InPost stale ulepsza swoje usługi, a co za tym idzie również aplikację mobilną, z której korzystają już miliony Polaków. Wśród niedawnych udogodnień pojawiły się m.in. możliwość przekierowania paczki kurierskiej do Paczkomatu, czy nadania paczki bez konieczności drukowania etykiety.
Tym razem InPost przychodzi z kolejną nowością – mowa tu o jeszcze wygodniejszych niż dotychczas zwrotach w Paczkomatach!
Każdy posiadacz aplikacji mobilnej może teraz skorzystać ze zwrotu paczki w aplikacji, do którego potrzebny jest jedynie kod wygenerowany w procesie zwrotu paczki w aplikacji mobilnej InPost. Potem wystarczy już paczkę jedynie nadać w dowolnym wybranym przez nas Paczkomacie.
Jak zwrócić paczkę w Paczkomacie InPost?
Zwrot przesyłki jest banalnie prosty – wystarczy wybrać zakładkę, w której znajdują się odebrane przez nas przesyłki, a następnie wybrać opcję „zwróć”. Po weryfikacji przez sprzedającego otrzymamy kod zwrotu, który podamy w Paczkomacie.
InPost jednocześnie umożliwia klientom śledzenie drogi powrotnej paczki do nadawcy – dzięki temu na każdy etapie wysyłki wiemy, co dzieje się z naszą przesyłką.
[…] Przy dynamicznym wzroście zakupów online już 40% kupujących oczekuje wygodnej opcji zwrotu towaru, a aż 64% najchętniej robiłaby to za pośrednictwem Paczkomatów InPost. To potwierdza, że łatwe zwroty towarów kupionych on-line to jeden z najbardziej motywujących czynników do zakupów
– dodaje Rafał Brzoska, prezes InPost.
Przeczytaj również
Kliencie Orange: odbierz środowy prezent od operatora w aplikacji mobilnej
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.