Disney+ ma co świętować w Polsce. Polacy pokochali serwis, co obrazują najświeższe wyniki raportu. Disney+ idzie łeb w łeb z HBO Max, choć żaden z tych serwisów jeszcze długo nie pokona Netflixa.
Od głośnego startu Disney+ w Polsce minął już prawie miesiąc – to dobry moment, by podsumować, jak poradziła sobie platforma w tych pierwszych tygodniach funkcjonowania na naszym rynku.
Już pierwsze dni funkcjonowania serwisu w Polsce okazały się sukcesem – nic w tym dziwnego. Disney+ zaoferował bowiem atrakcyjną ofertę na start, a do tego wielu internautów od miesięcy czekało na start platformy. Na wejściu zrobiło się więc całkiem tłoczno.
Disney+ po miesiącu w Polsce. Jest sukces
Jak się okazuje, pierwszy miesiąc Disney+ bez wątpienia może zaliczyć do sukcesów – Polacy wybierali ten serwis naprawdę często. Według przeprowadzonych badań, Disney+ zajmuje obecnie trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych platform w Polsce (ponad 3 miliony 600 tysięcy użytkowników).
Wyprzedzają go jedynie Netflix (ponad 13 milionów użytkowników) i HBO Max (niewiele więcej od Disneya – 4 miliony 400 tysięcy użytkowników).
W pierwszych dwóch tygodniach korzystania z platformy (od 14 czerwca), Polacy spędzili na oglądaniu Disney+ średnio 2 godziny i 5 minut. To wynik lepszy od HBO Max za cały miesiąc (1 godzina 45 minut). Nic nie przebije jednak Netflixa – na niego użytkownicy poświęcają średnio aż ponad 5 godzin!
Czas pokaże, czy Disney+ utrzyma swoją pozycję w kolejnych miesiącach. Być może była to tylko jednorazowa ekscytacja nowością? A może serwis ma szansę niedługo zająć miejsce HBO Max na podium?
Obecnie koszt dostępu do serwisu wynosi 28,99 złotych miesięcznie lub 289,90 złotych rocznie. Serwis jest też dostępny w ofertach Plus, Netii, Polsat Box i Polsat Box Go. Tam pod pewnymi warunkami możemy zgarnąć nawet dwa lata dostępu za darmo!
Przeczytaj również
Disney+ w ofertach Polsat Box, Plus i Netii. Nawet 2 lata za darmo*!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.