Jesteś klientem T-Mobile i masz dziś problem z korzystaniem z usług operatora? Nie jesteś jedyny. Trwa ogólnopolska awaria T-Mobile. Czy wiadomo, ile jeszcze potrwa?
Od samego rana klienci T-Mobile mają problem z korzystaniem z usług sieci. Nic dziwnego – operatora dotknęła ogólnopolska awaria, która trwa nieprzerwanie od ponad trzech godzin. Nie działa część usług operatora, a także strona internetowa T-Mobile.
Użytkownicy serwisu Downdetector już od wczesnych godzin porannych donoszą o utrudnieniach. Najwięcej zgłoszeń o awarii docierało jednak w godzinach 10-12. Łącznie zebrało się już ponad 1300 raportów od klientów T-Mobile.
Według mapki zgłoszeń, awaria jest ogólnopolska. Zgłaszają ją mieszkańcy w zasadzie wszystkich większych miast, w tym Warszawy, Wrocławia, Katowic, Gdańska, Bydgoszczy czy Szczecina. Nie działa zarówno internet stacjonarny, mobilny, jak i sieć komórkowa.
Co prawda nie wszyscy użytkownicy muszą doświadczać podobnych problemów – być może udało Ci się znaleźć w gronie szczęśliwców, którą ominęły niedogodności.
Ile potrwa awaria T-Mobile?
T-Mobile nie poinformował jeszcze, kiedy możemy spodziewać się końca problemów. Próbując dostać się na stronę internetową operatora, napotykamy komunikat o trwających pracach serwisowych. W mediach społecznościowych operatora niespełna godzinę temu pojawił się stosowny komunikat:
Informujemy, że od rana występują problemy w dostępie do naszej strony internetowej, aplikacji Mój T-Mobile, Moja Heyah oraz czatu. Przepraszamy Was za niedogodności, pracujemy nad usunięciem awarii. Jeżeli chcielibyście skontaktować się z nami, zachęcamy do skorzystania z Biura Obsługi Abonenta +48 602-900 000 oraz kontaktu mailowego na adres boa@t-mobile.pl.
Przeczytaj również
Play dynamicznie rozszerza zasięg LTE i LTE ULTRA. Sprawdź, czy Twoje miasto jest na liście!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.