Klienci Santander Bank Polska mają poważny problem – użytkownicy nie są w stanie zalogować się do bankowości internetowej. Co się stało i ile potrwa awaria?
To już kolejna w ostatnich tygodniach poważna awaria polskiego banku. Po mBanku oraz PKO, tym razem niestety przyszedł i czas na Santander Bank Polska. Klienci banku nie mogą zalogować się do swoich kont!
Szczegóły awarii Santander Bank Polska
Jak podaje serwis Downdetector, tuż po 12:00 internauci zaczęli raportować o pierwszych problemach z usługą bankowości internetowej. Na ten moment nieprawidłowości zgłosiło już kilkuset klientów.
Co więcej, awaria dotyka użytkowników w całej Polsce. Na problemy narażeni są mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Szczecina czy Wrocławia – to stąd pochodzi najwięcej raportów. Problem dotknąć może jednak każdego, bez względu na lokalizację.
Jak informują klienci Santander Bank Polska, od niemal dwóch godzin nie są oni w stanie zalogować się do bankowości internetowej, co może przysporzyć im sporych problemów.
Na ten moment Santander Bank Polska nie odniósł się do pytań internautów i raportów internautów – nie pozostaje nic więc innego niż uzbroić się w cierpliwość licząc na szybkie rozwiązanie problemu, mimo że może okazać się to bardzo uciążliwe.
Przeczytaj również
Niedrogi smartwatch realme Watch 3 dotarł już do Polski. Znamy cenę!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.