TikTok stawia na treści lokalne – teraz pozwoli Ci lepiej poznać twórców z Twojej okolicy, a także odkryć najciekawsze miejsca w zasięgu ręki!
TikTok stale bije rekordy popularności, a takie platformy jak Instagram czy Snapchat próbują gonić giganta, podkradając mu pomysły.
Choć Instagram ma już swoje rolki, to mimo wszystko Zuckerbergowi nie udało się zniechęcić użytkowników do konkurencyjnej platformy. TikTok stale się rozwija, a już niedługo w aplikacji pojawią się ciekawe nowości. Tym razem nie są jednak tak innowacyjne – podobne funkcje znajdziemy już na Snapchacie czy Instagramie.
Okazuje się bowiem, że TikTok stawia teraz podobnie jak Instagram na wideo lokalne. Platformie zależy na tym, aby docierać do użytkowników w sposób różnorodny, nie tylko za pośrednictwem zakładek Dla Ciebie i Obserwowani.
Na TikToku pojawia się bowiem również opcja W pobliżu (Nearby). To okazja do bliższego poznania twórców z naszego kraju, województwa czy nawet miasta.
TikTok lepszy od Google
Przy tej okazji warto zauważyć, że jak podają najświeższe raporty – coraz więcej użytkowników z pokolenia Gen Z traktuje TikToka jak wyszukiwarkę Google. Funkcja w pobliżu może więc pozwolić posiadaczom aplikacji na znajdowanie kolejnych ciekawych miejsc w okolicy – w tym m.in. kawiarni, restauracji, klubów czy muzeów.
W pobliżu pozwoli na dotarcie do treści lokalnych, na przykład w obrębie naszego miasta czy województwa. Przyznam, że to rozwiązanie wydaje się ciekawe i chętnie je przetestuję – na start nowość pojawiła się u pierwszych użytkowników w Azji, więc jeszcze chwilę na nią poczekamy.
Jakie polskie firmy radzą sobie na TikToku najlepiej? Tego dowiesz się z niedawnego raportu – obok Xiaomi miejsce zagrzała też Polska Policja:
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.