Już w środę, 7 września odbędzie się premiera nowych smartfonów Apple, czyli serii iPhone 14. Samsung najwyraźniej próbuje pokazać wyższość swoich urządzeń, wypuszczając ciekawy spot reklamowy.
Samsung już nie raz próbował dawać „pstryczka w nos” firmie z Cupertino przy okazji premier ich nowych produktów. Nie inaczej jest tym razem.
Firma wypuściła spot reklamowy, w którym nakłania potencjalnych klientów do zwrócenia się w stronę Galaxy S22 Ultra oraz Galaxy Z Flip 4.
Samsung: zapomnij o iPhone 14, kup naszego Galaxy S22 Ultra lub Galaxy Z Flip 4
Koreański gigant wypuścił materiał reklamowy okraszony Buckle Up, czyli Brać się do rzeczy. Co owa reklama udowadnia oraz pokazuje?
Skupia się ona na omówieniu różnych innowacji, które mogłyby zostać wprowadzone do najnowszego smartfonu Apple, ale… nie zostaną, ponieważ te innowacje są już dostępne w smartfonach Galaxy.
Samsung przykuwa uwagę 100-krotnym zoomem hybrydowym, czy tym, że ich smartfon wyposażony jest w aparat główny o rozdzielczości 108 MP. Dodatkowo oczywiście mowa jest o innowacji, jaką są składane smartfony, a konkretniej Galaxy Z Flip 4.
Czy taka akcja w wykonaniu Samsunga zmieni cokolwiek w kontekście sprzedaży najnowszych smartfonów z logiem nadgryzionego jabłka? Na rynku amerykańskim zapewne nie, ale jeżeli chodzi o aspekt globalny, ważne jest następujące hasło — marketing dźwignią handlu.
Cały spot reklamowy dostępny jest na YouTube.
Co Wy myślicie o takiej akcji? Powiedzie się i przyciągnie niezdecydowanych klientów, czy jednak nie bardzo?
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.