Instagram ma się czego obawiać? TikTok zyskuje nowości znane nam już z oferty konkurentów. Czy ma szansę podkraść Zuckerbergowi użytkowników? Sprawdź, co potrafi TikTok Now!
Od jakiegoś czasu Instagram (i nie tylko) nieustannie próbuje dogonić TikToka, którego popularność w 2020 roku wystrzeliła jak z procy. W ten sposób powstały tzw. rolki (Reelsy), czyli funkcja Instagrama, która jest zwyczajną kopią TikToka. Zuckerberg nie może jednak pochwalić się takim sukcesem rolek, jak konkurencyjna platforma.
Okazuje się jednak, że nie tylko Instagram czerpie z Tiktoka, ale i na odwrót! Platforma wprowadza nowe funkcje, jasno nawiązujące do konkurencji.
TikTok Now, to nowa funkcja, która pozwoli nam na „uchwycenie momentów ze swojego życia w 10-sekundowym filmie lub na zdjęciu”. Pojawia nam się więc nic innego, jak funkcje znane ze Snapchata czy Instagramowego Stories.
TikTok podaje, że nowe narzędzie dostępne będzie zarówno na TikToku, jak i w osobnej, dedykowanej aplikacji TikTok Now. Nowość startuje w Polsce już w poniedziałek, 19 września (a w samym TikToku 20 września). Czas pokaże, z jakim odzewem ze strony użytkowników spotkają się nowe funkcje.
A Ty skorzystasz?
TikTok Now a bezpieczeństwo
TikTok przy okazji premiery nowości przypomina, że twórcy serwisu wdrażają odpowiednie ustawienia wiekowe w trosce o bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników:
- Konta osób poniżej 16 roku życia, które założą profil w aplikacji TikTok Now, tak jak w przypadku całej platformy TikTok, będą domyślnie ustawione jako prywatne,
- Opcje komentowania dostępne dla najmłodszych użytkowników (13-15 lat), będą ograniczone jedynie dla ich znajomych,
- Treści osób poniżej 18 roku życia nie będą udostępniane w kanale „Odkryj”,
- Osoby pełnoletnie będą mogły udostępniać treści wspólnym znajomym oraz szerszej społeczności aplikacji wybierając odpowiednie ustawienia prywatności.
Przeczytaj również
My, Polacy, boimy się wirtualnego świata, a nawet nie wiemy, czym tak naprawdę jest…
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.