Korzystasz z Twittera? Firma donosi o incydencie, który wpłynął na część użytkowników. Twitter prewencyjnie wylogowuje nas z otwartych sesji.
Twitter opublikował właśnie na swoim blogu wiadomość dla pewnej grupy użytkowników. Chodzi o tych, którzy zmieniali w ostatnim czasie hasło do swojego konta. Okazuje się, że serwisowi nie do końca się to udało.
Twórcy komunikatora donoszą, że pewna usterka uniemożliwia serwisowi wylogowanie się z naszych kont na wszystkich urządzeniach po zmianie przez nas hasła.
Łatwo domyślić się, dlaczego taki błąd może zaszkodzić użytkownikom. W chwili, w której chcemy mieć pewność, że nikt niepowołany nie ma dostępu do naszego konta, decydujemy się często właśnie na zmianę hasła.
Dzięki temu powinniśmy mieć pewność, że wszystkie nasze sesje zostaną zamknięte. Niestety błąd wykryty przez Twittera uniemożliwiał właśnie wylogowanie nas ze wszystkich urządzeń.
Twitter informuje poszkodowanych
Twitter zidentyfikował już część użytkowników, którzy mogli zostać dotknięci powyższym błędem. Firma skontaktowała się z nimi mailowo, informując o incydencie. Osoby te zostały także prewencyjnie wylogowane ze wszystkich urządzeń – twórcy podają też, że użytkownicy sami nie muszą robić nic w związku z zaistniałym incydentem.
Całe szczęście istnieje niewielka szansa na to, że błąd Twittera poskutkował zagrożeniem dla kont użytkowników. Warto jednak o nim wiedzieć – więcej na temat incydentu przeczytasz we wpisie na blogu Twittera.
Przeczytaj również
Kolejny producent smartfonów na Androidzie zainteresowany Dynamic Island. Kto to taki?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.