WhatsApp Premium każe Ci zapłacić za korzystanie z rozszerzonej wersji aplikacji – jakie nowości czekają na nas w wariancie Premium i komu przypadną do gustu?
WhatsApp może i stracił w 2021 roku mnóstwo użytkowników, ale na pewno nie planuje próżnować. Odkuć się firmie ma pomóc wersja Premium aplikacji – a taka właśnie powstała. Komu jest dedykowana?
WhatsApp Premium to propozycja przede wszystkim dla klientów biznesowych. Płatny wariant aplikacji pozwala na skorzystanie z dwóch nowych funkcji.
WhatsApp Premium – co w płatnym wariancie aplikacji?
Pierwsza z dwóch nowych funkcji pozwala na podłączenie do jednego konta nawet do dziesięciu urządzeń. W ten sposób kilku pracowników może mieć łatwy dostęp do konta firmowego. To całkiem przydatne rozwiązanie, które może spodobać się przedsiębiorcom.
Co więcej, WhatsApp w wersji Premium pozwala również na tworzenie spersonalizowanych linków w domenie wa.me, które możemy zmienić nawet raz na 90 dni.
Spersonalizowany link to dla klienta firmy szansa na znalezienie kontaktu do firmy w łatwiejszy sposób, bez konieczności wpisywania numeru telefonu. WhatsApp zaznacza jednak, że w momencie anulowania subskrypcji, wygenerowany przez nas link przestaje działać. W ten sposób inny użytkownik może skorzystać z naszej nazwy – o tym na pewno trzeba pamiętać.
Na ten moment nie znamy jeszcze ceny, jaką przyjdzie nam zapłacić za WhatsAppa w wersji Premium. Twórcy nie zdradzili jeszcze szczegółów związanych z dostępnością nowego rozwiązania. Obecnie funkcja jest jeszcze nadal rozwijana w wersji beta.
Przeczytaj również
Oddaj niepotrzebny smartfon w Orange, zgarnij bon na zakupy w Żabce
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.