Play ma powody do zadowolenia – operator odnotował bowiem znaczny wzrost liczby użytkowników, co przekłada się na 12,8 mln aktywnych klientów. Sukces ten to bez wątpienia zasługa połączenia z UPC.
Play podsumowuje mijający kwartał – jak się okazuje, był on dla fioletowego operatora bardzo owocny. Play notuje bowiem całkiem liczny napływ nowych klientów.
Jak podaje sieć, Playowi przybyło aż 8,4% klientów rok do roku – z usług operatora korzysta teraz aż 16,8 milionów użytkowników. Liczba aktywnych klientów mobilnych wzrosła natomiast o 5,6%, do 12,8 milionów.
Tym samym przychody Play z usług mobilnych wzrosły o 6,1% rok do roku, osiągając 1,1 miliarda złotych w trzecim kwartale 2022.
Wynik ten nie jest jednak do końca zasługą samego Playa. Ma on bowiem związek z połączeniem swoich usług z UPC. Z usług stacjonarnych i dla domu w Play/UPC korzysta już niemal 2 miliony Polaków. Play chwali się, że takie połączenie przełożyło się na wzrost całkowitych przychodów o 32% w porównaniu do ubiegłego roku, co oznacza teraz kwotę 2,4 miliarda złotych.
W trzecim kwartale tego roku Play skupiał się też na inwestycjach w rozbudowę sieci telekomunikacyjnej i dostępności usług. Oznacza to uruchomienie 224 stacji mobilnych, co łącznie daje ich aż 10255.
Nasz nieustanny wzrost i solidne wyniki w trzecim kwartale pokazały, że jesteśmy blisko klientów, zapewniając im wolność wyboru i najkorzystniejsze oferty w obliczu wyzwań ekonomicznych.
Usługi telekomunikacyjne pozostają podstawą codziennego życia, dlatego z myślą o naszych klientach w całej Polsce stale inwestujemy, aby dostarczać nieprzerwany dostęp do najwyższej jakości sieci mobilnej i stacjonarnej
– komentuje Play.
Który operator może pochwalić się w Polsce najszybszym internetem mobilnym 4G, LTE i 5G? Zajrzyj do najświeższego rankingu:
Najszybszy internet w Polsce? T-Mobile i Plus mogą podać sobie ręce
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.