Garmin Bounce to najświeższy smartwatch marki, który można nazwać pełnoprawnym zegarkiem dla najmłodszych. Na pokładzie znalazł się m.in. moduł GPS, LTE, funkcje SOS czy tryby sportowe z wyzwaniami.
Na rynku smartwatchy dedykowanych dzieciom nie dzieje się wiele. Większość propozycji jest zdecydowanie zbyt drogich, a do tego niekoniecznie tak ciekawie wyposażonych, jak modele dla dorosłych.
W tej kwestii sporo może jednak zmienić się za sprawą marki Garmin, która wprowadza na rynek smartwatch Garmin Bounce dedykowany najmłodszym użytkownikom.
To bowiem pierwszy na rynku smartwatch dla dzieci, wyposażony w łączność LTE, a także w moduł GPS. Twórcom przyświecała myśl o stworzeniu sprzętu, który będzie mógł zastąpić najmłodszym smartwatch. Dzięki temu rodzice zawsze będą mieć pewność, gdzie znajduje się ich pociecha, a dziecko będzie mieć możliwość wysłania wiadomości prosto ze smartwatcha.
Garmin Bounce został również wyposażony w komunikaty głosowe, które dziecko może zarówno odbierać, jak i wysyłać. Nie zabrakło tu też kluczowej dla zegarków dla dzieci funkcji SOS. W momencie niebezpieczeństwa dziecko może powiadomić o nim rodziców – wystarczy nacisnąć dedykowany fizyczny przycisk.
Poza funkcjami dbającymi o bezpieczeństwo dziecka nie zabrakło tu też takich opcji jak monitorowanie kroków, snu czy spalonych kalorii. Na pokładzie mamy też różne tryby sportowe – m.in. bieganie, jazdę na rowerze czy pływanie.
Zegarek oferuje też różnego rodzaju wyzwania sportowe czy te związane z wykonanymi krokami. Dzieci mogą rywalizować z przyjaciółmi, a dodatkowo korzystać z wbudowanych w smartwatcha gier i quizów.
Garmin Bounce wyposażono w 1,3-calową matrycę LCD. Całość konstrukcji jest wodoszczelna do 5 ATM. Producent podaje, że Garmin Bounce jest w stanie wytrzymać dwa dni na jednym ładowaniu – w tej kwestii mogłoby być znacznie lepiej.
Cena i dostępność Garmin Bounce
Garmin Bounce wyceniono w Stanach na 149,99 dolarów, co przekłada się na kwotę około 680 złotych. Sprzęt trafia do sprzedaży w trzech odcieniach: zielonym, czarnym oraz liliowym.
Aby w pełni korzystać z funkcji zegarka, trzeba jednak również wykupić subskrypcję za ok. 45 złotych miesięcznie (9,99 dolarów).
Nie ma jeszcze pewności, czy możemy spodziewać się premiery Garmina Bounce w Polsce. Sprzęt trafi za to na pewno do Niemiec, Norwegii, Danii czy Hiszpanii. Trzymamy kciuki, aby wraz z rozszerzaniem portfolio producenta sprzęt dotarł również nad Wisłę.
Przeczytaj również
Genialna nowość w WhatsApp i jeszcze lepsza w drodze. Pokochają ją firmy i klienci
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.