Orange startuje z nową usługą, która sprawdzi się w chwili, w której w naszym domu dojdzie do awarii. Dzięki usłudze Serwisant 24 nie musimy się już o nic martwić.
Orange rozszerza swoje usługi o bardzo ciekawą, dość niestandardową nowość. Mowa bowiem o pomocy specjalisty, w momencie, w którym w naszym domu jakiś sprzęt odmówi posłuszeństwa – i wcale nie chodzi tylko o smartfony.
Serwisant 24 oferuje bowiem usługi aż ośmiu specjalistów. Mowa tu o usługach:
- elektryka – w razie awarii wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- hydraulika – przy problemach instalacji: wodnej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania,
- ślusarza – w razie blokady drzwi zewnętrznych; usługa świadczona w formie refundacji kosztów,
- szklarza – na wypadek uszkodzenia szyb w oknach lub drzwiach zewnętrznych,
- technika urządzeń grzewczych i gazowych – przy awarii wewnętrznej instalacji gazowej lub awarii urządzenia grzewczego i gazowego,
- technika urządzeń klimatyzacyjnych – w razie awarii instalacji klimatyzacyjnej,
- serwisanta RTV/AGD,
- informatyka – awaria sprzętu PC lub oprogramowania.
Orange Serwisant 24 dla abonentów sieci
Kto może skorzystać z usługi Serwisant 24? Ta dedykowana jest abonentom pomarańczowego operatora. Możemy skorzystać z niej bezpłatnie aż 3 razy w roku, a Orange pokryje koszty każdej z nich do kwoty 1500 złotych, wliczając w to koszty dojazdu specjalisty, diagnozy, robocizny oraz produktów użytych do naprawy.
Usługę Serwisant 24 mogą aktywować nowi lub przedłużający umowę klienci Orange Love lub abonamentu. Koszt miesięczny usługi to 15 złotych, a umowę podpisujemy na 24 miesiące.
Aby wezwać pomoc, należy zadzwonić pod całodobowy numer centrum pomocy, opisać problem, a następnie już tylko czekać na przyjazd specjalisty. Jeśli zaś serwisant nie dotrze na czas, klient może sam zorganizować naprawę, a operator zwróci pieniądze na podstawie imiennych rachunków/faktur.
Przeczytaj również
Revolut rozdaje pieniądze za naukę. Prosty kurs z prezentem w gotówce
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.