Przełomowy moment w Uberze. Pojawią się 90-sekundowe reklamy wideo w aplikacjach Uber, Uber Eats i Drizly. Będzie co oglądać w oczekiwaniu na przejazd. Tylko co na to klienci Ubera?
Uber postanowił nas obarczyć pełnometrażowymi 90-sekundowymi reklamami wideo w swoich aplikacjach, takich jak Uber, Uber Eats i Drizly. Przygotuj się na nieproszone projekcje podczas oczekiwania na kierowcę, przejazdu, a nawet w pojazdach Ubera wyposażonych w tablety.
Reklamy pojawiają się zaraz po złożeniu zamówienia i będą wyświetlane aż do momentu dostawy. Drizly również nie pozostaje w tyle, serwując nam reklamy w wynikach wyszukiwania i na stronie internetowej.
Dane są zaskakujące! W I kwartale 2023 r., aż 345 000 sprzedawców zainwestowało w reklamy w Uberze. Rok wcześniej w tym samym kwartale z reklam skorzystało 315 000 reklamodawców.
Uber ma nadzieję, że w ten sposób będzie mógł promować wzajemnie własne usługi. Na przykład restauracja może dotrzeć do pasażera, którego cel podróży jest w pobliżu jednej z restauracji. Wręczając mu kupon podczas reklamy, może zachęcić go do skorzystania z usług reklamodawcy.
Najgorszą wieścią jest to, że reklamy mogą trwać do 90 sekund. To zdecydowanie dłużej niż w przypadku większości platform mobilnych.
Rezygnacja z reklam? Niemożliwa!
Czy w tej wiadomości jest coś dobrego? No cóż, możemy zdecydować, że nie chcemy otrzymywać reklam opartych na naszych danych demograficznych i behawioralnych. Jednak rezygnacja z reklam całkowicie jest niemożliwa. Co więcej, dźwięk reklamy w aplikacji mobilnej jest domyślnie wyciszony, ale w autach będziesz musiał wyciszyć go sam.
Wiadomość pasuje idealnie do niedawnej informacji o dłuższych reklamach na YouTube. Czy naprawdę to wszystko musi zmierzać w tym kierunku?
Koniecznie daj znać, co myślisz! A może model subskrypcji bez reklam byłby ciekawszą opcją?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.