Bank Santander informuje o trwającej awarii. Użytkownicy masowo skarżą się, że nie są w stanie zalogować się w aplikacji mobilnej banku. Ile potrwa awaria Santander?
Aktualizacja – o godzinie 18:40 Santander poinformował o usunięciu usterki:
Informuję, że zarówno aplikacja mobilna, jak i bankowość internetowa są już w pełni dostępne. Raz jeszcze przepraszamy naszych klientów za utrudnienia.
Ten tydzień nie zaczął się dobrze dla klientów banku Santander. Jak donoszą użytkownicy za pośrednictwem serwisu downdetector, już od godziny 13:00 napotykają oni na spore problemy związane z działaniem aplikacji.
Zgłoszenia o awarii w banku Santander pojawiające się po południu obecnie można liczyć już w tysiącach, a tych stale przybywa. Co więcej, problemy zgłaszają mieszkańcy całej Polski, m.in. Krakowa, Warszawy czy Trójmiasta.
Awaria Santander – nie działa aplikacja
Usterki dotyczą przede wszystkim logowania w aplikacji mobilnej banku, a także bankowości mobilnej. Klienci przy próbie logowania do aplikacji stale mogą przeczytać komunikat:
Coś się nie zgadza – nie możemy Cię zalogować. Spróbuj jeszcze raz
Nawet jeśli uda nam się zalogować do aplikacji, to raczej niewiele w niej nie zrobimy. System po prostu padł.
Na kilka minut przed godziną 14:00 bank poinformował za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych o awarii. Santander zaznacza, że pracuje nad naprawieniem problemu – nie wiadomo jednak, ile jeszcze to potrwa.
Rozszerzenia w Chrome mogą narobić więcej szkody niż pożytku. Najnowsze odkrycie naukowców szokuje – większość rozszerzeń może mieć dostęp do naszych haseł:
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.