Klient biznesowy to ważny odbiorca usług bankowych. Nic dziwnego, że instytucje finansowe walczą o niego na różnych polach, zachęcając do założenia rachunku bieżącego i skorzystania z dostępnych produktów dodatkowych. Portfel biznesowy jest niezwykle rozbudowany, a oprócz depozytów obejmuje też kredyty w kilku wariantach, terminale czy usługi kantoru walutowego. Zobacz, w jaki sposób banki zachęcają przedsiębiorców do wybrania ich oferty.
Artykuł sponsorowany
Założenie konta biznesowego przez Internet
Przedsiębiorcy, którzy wykażą zainteresowanie kontem firmowym i zaczną porównywać oferty przez Internet, będą mogli w ten sam sposób rachunek otworzyć i prowadzić. Możliwość założenia konta biznesowego online, zaledwie w kilka minut, to ogromna zaleta, którą docenią zwłaszcza najbardziej zapracowani:
- wniosek o konto biznesowe możesz złożyć o dowolnej porze, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu,
- nie musisz iść do oddziału banku – wszystkie formalności związane z aktywacją konta załatwiane są online/telefonicznie/korespondencyjnie,
- zakładając konto firmowe przez Internet możesz od razu wnioskować o inne produkty, np. kartę płatniczą.
Jak widzisz, wystarczy kilka kliknięć oraz wprowadzenie podstawowych danych (imię i nazwisko właściciela firmy, NIP firmy, adres, adres email, numer telefonu, a także wyrażenie zgody na wykorzystanie i przetwarzanie tych danych przez bank), aby zostać właścicielem nowego rachunku firmowego.
Brak opłat za konto, a nawet premie po spełnieniu warunków
Już na etapie szukania konta dla swojej firmy przedsiębiorcy zwracają uwagę na to, jak atrakcyjna jest oferta. A o tym decyduje głównie to, czy jest ona bezpłatna. Firmy mogą obecnie oszczędzić na produktach bankowych, ponieważ wiele kont biznesowych jest darmowych (bezwarunkowo lub po spełnieniu jednego/kilku warunków podanych w regulaminie),
Jednak klienci biznesowi patrzą na oferty w perspektywie długofalowej. Co chcą zobaczyć? Nie tylko brak opłat za prowadzenie konta, ale też darmowe usługi dodatkowe, np. przelewy Elixir w aplikacji mobilnej, wpłaty czy wypłaty z bankomatów.
Czy to możliwe? Okazuje się, że tak, lecz trzeba dokładnie sprawdzić bankowe oferty, bo zmieniają się one dynamicznie, a wiele – tych najbardziej atrakcyjnych – jest ograniczonych czasowo
Praktyczne narzędzia, z których korzystają firmy
Nowoczesny biznes potrzebuje rozmaitych narzędzi, które ułatwiają planowanie i przeprowadzanie transakcji, rozliczanie zakupów, zarządzanie finansami, oszczędzanie, inwestowanie. Dlatego przedsiębiorca szuka banku, w którym uzyska wszechstronne wsparcie i dostęp do różnych opcji przydatnych w prowadzeniu firmy. Są to:
- nowoczesne płatności telefonem i zegarkiem (Garmin Pay, fitbit pay),
- rozliczenia w walutach obcych (przelewy SWIFT, SEPA, rachunki walutowe, karty walutowe),
- darmowe wpłaty i wypłaty w placówkach, bankomatach,
- terminale płatnicze do przyjmowania i przetwarzania transakcji kartowych,
- obsługa dedykowanego doradcy biznesowego.
Czas to pieniądz – możliwość składania wniosków i obsługi kont online
Klienci biznesowi na co dzień borykają się z wieloma formalnościami, więc w banku chcą ograniczyć je do minimum. Chętnie zastępują dokumenty papierowe elektronicznymi, odważniej niż kiedykolwiek korzystają z bankowości online, która pozwala niemal całkowicie zrezygnować z osobistych wizyt w oddziale.
Co ważne, jako klienci konkretnego banku, zyskują szeroki dostęp także do oferty kredytowej. Oznacza to, że niemal w każdej chwili, jeśli tylko spełniają podstawowe warunki (dotyczące m.in. długości prowadzenia działalności i wysokości osiąganych obrotów, braku zadłużeń w US i ZUS), mogą złożyć wniosek kredytowy o:
- kredyt w rachunku bieżącym,
- kredyt pod wpływy z terminali płatniczych,
- pożyczkę biznes,
- kredyt inwestycyjny,
- zielony kredyt na inwestycję w odnawialne źródła energii,
Łatwy i szybki dostęp do produktów kredytowych ma na celu poprawienie stabilności finansowej przedsiębiorstwa i zabezpieczenie jego płynności. Nawet, jeśli w tej chwili nie potrzebujesz dodatkowych środków, świadomość, że w przyszłości możesz się o nie ubiegać, daje Ci spokój i pozwala na odważniejsze działania oraz decyzje.
Obsługa zgodna z najlepszymi standardami – także wirtualna
Okazuje się, że dla klientów biznesowych, zaraz obok opłat za konto i dostępnych narzędzi oraz produktów finansowych, duże znaczenie ma standard obsługi. Przedsiębiorcy oczekują indywidualnego podejścia i dedykowanego opiekuna, gotowego do udzielania pomocy w oddziale lub/i online.
CABP dba o relacje z Klientem. Choć możliwości digitalowe są obecnie bardzo szerokie, oddaje do dyspozycji swoich doradców, którzy są w stałym kontakcie z klientem. Opieka doradcy biznesowego pozwala sprawnie zarządzać rachunkiem i produktami powiązanymi, a także na bieżąco śledzić zmiany w bankowości internetowej, regulaminach czy tabelach opłat.
Źródło: Artykuł sponsorowany
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.