Apple w 2024 roku myśli, że 128 GB pamięci to dużo? Tak, i jeszcze się tym chwali. Internauci wyśmiewają najnowszą reklamę giganta z Cupertino.
Choć seria iPhone 15 cieszy się popularnością jak wszystkie flagowce marki, to gigant z Cupertino i tak nie szczędzi funduszy na liczne reklamy nowych modeli. W końcu cały świat musi się dowiedzieć o wszystkich „przełomowych” możliwościach najnowszych smartfonów Apple.
Apple chwali się, że iPhone 15 ma 128 GB pamięci
Najnowszej reklamie serii iPhone 15 nie można odmówić kreatywności – zwraca uwagę internautów i zapada w pamięć. Niekoniecznie jednak w pozytywnym kontekście – a to ze względu na pewien szczegół.
W reklamie widzimy użytkownika smartfona, który postanawia zrobić nieco miejsca, usuwając zdjęcia z pamięci telefonu. Po chwili jednak zdjęcia ożywają – śpiewają i przekonują mężczyznę, by ich nie usuwał.
Na koniec Apple przekonuje, że iPhone 15 to gwarancja Lots of storage for lots of photos, czyli po prostu mnóstwa miejsca na wiele zdjęć, bez konieczności ich usuwania. W opisie wideo widzimy też zdanie, które wywołało solidne rozbawienie wśród internautów:
Dużo miejsca na mnóstwo zdjęć. iPhone 15 z pamięcią zaczynającą się od 128 GB.
Czy Apple w 2024 roku uważa, że 128 GB pamięci wewnętrznej to dużo miejsca na dane? Najwyraźniej. Reklama jest o tyle zabawna, że gigant z Cupertino nawet słowem nie wspomina o bardziej bogato wyposażonych modelach, takich jak Pro czy Pro Max, w których to mamy do dyspozycji nawet 1 TB RAM. W modelu podstawowym mamy natomiast do wyboru jeszcze także 256 lub 512 GB miejsca na dane.
Jeśli chodzi o 128 GB, to zdecydowanie może okazać się za mało pamięci, szczególnie jeśli jesteśmy fanami fotografowania naszej codzienności – do czego w zasadzie nawiązuje właśnie Apple. 128 GB na pewno okaże się wystarczające, jeśli dodatkowo skorzystamy z innego płatnego serwisu giganta – czyli oczywiście iCloud.
A jakie nowości czekają na nas w nadchodzącej serii iPhone 16? Oto cztery najistotniejsze zmiany:
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.