PKO BP wydał pilny komunikat do wszystkich klientów w Polsce, zapowiadając chwilowe przerwy w dostępności do iPKO, iPKO biznes i aplikacji IKO. Mogą także nie zadziałać płatności zbliżeniowe telefonem oraz kodem BLIK. Sprawdź, kiedy mogą czekać Cię trudności w PKO BP.
Jeśli tak jak ja masz konto w PKO BP, to musisz wręcz zapoznać się z najnowszym komunikatem do wszystkich klientów. Największy bank w Polsce zapowiedział kolejną w ostatnim czasie przerwę techniczną, a więc także przerwy w dostępności do najważniejszych serwisów.
Pilny komunikat PKO BP do wszystkich klientów
25 i 26 maja 2024 roku PKO BP przeprowadzi prace serwisowe. Te odbywają się ostatnio dość regularnie. Tym razem podział wygląda następująco:
- 25 maja (sobota) przerwa techniczna potrwa od północy do 01:00; w tym czasie iPKO, iPKO biznes i funkcja otwartej bankowości będą niedostępne, podobnie jak internetowe płatności „Płacę z iPKO”,
- 26 maja (niedziela) od północy do 06:00 nie będą działać nie będzie działać aplikacja IKO i iPKO biznes mobile; dotyczy to także płatności zbliżeniowych smartfonem oraz kodem BLIK.
Jak zazwyczaj godziny przerwy technicznej w PKO BP są wybrane tak, by przykrości miała jak najmniejsza pula klientów. Nie da się jednak ochronić wszystkich. W końcu PKO BP to największy bank w Polsce, z którego usług korzystają miliony osób.
Jak się przygotować, by nie zostać bez pieniędzy?
Pocieszające jest to, że według deklaracji banku w czasie obu przerw wszystkie możliwe karty mają działać bezproblemowo. To oznacza możliwość wypłacania pieniędzy z bankomatów oraz dokonywania płatności za zakupy w sklepach stacjonarnych. Mimo wszystko bank apeluje o dokonanie wszystkich ważniejszych transakcji z odpowiednim wyprzedzeniem.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.