Amazon Prime Video rozpoczyna współpracę z platformą SkyShowtime. Serwisy zaoferują Polakom zestaw łączony – co takiego obejrzymy na SkyShowtime za pośrednictwem Prime Video i ile to wszystko kosztuje?
Amazon Prime Video rozszerza swoją ofertę o filmy i seriale z… platformy SkyShowtime. W ten sposób możemy oglądać więcej wygodniej. Współpraca ze SkyShowtime startuje w Polsce, ale także w Szwecji, Hiszpanii, oraz Holandii.
Nie wiemy jeszcze, kiedy nowość pojawi się nad Wisłą – podano już natomiast, że współpraca w Hiszpanii rozpoczyna się już w poniedziałek, 1 lipca. Być może w Polsce także zawita w nadchodzących dniach.
Amazon Prime Video z SkyShowtime – jaka cena?
Choć nie znamy jeszcze daty premiery, to wiemy już natomiast, ile zapłacimy za taką przyjemność w postaci SkyShowtime na Amazon Prime Video. Dostęp do treści SkyShowtime poprzez Amazon będzie wiązał się z kosztem w wysokości 24,99 złotych. Każdy użytkownik będzie miał możliwość zrezygnowania z subskrypcji w dowolnym momencie.
Zła wiadomość jest więc taka, że oferta nie jest bardziej atrakcyjna cenowo od tej, którą mamy wybierając SkyShowtime osobno. Może być nieco wygodniej, ale mimo wszystko nie ma tu żadnych przełomów, dla których szczególnie warto byłoby wybrać tę propozycję. Koszt Amazon Prime Video to natomiast wciąż 10,99 złotych miesięcznie lub 49 złotych rocznie. Oczywiście propozycja roczna opłaca się znacznie bardziej, o ile rzeczywiście systematycznie będziemy korzystać z serwisu. W innym wypadku lepiej rozważyć jednorazową miesięczną płatność.
Co możemy obejrzeć na platformach?
Na SkyShowtime w Amazon Prime Video obejrzymy m.in. serial „Yellowstone”, produkcję „A Gentleman in Moscow”, „Apples Never Fall”, „Kos”, „Mission: Impossible – Dead Reckoning”, „Oppenheimer” czy „Star Trek: Discovery” (sezony 1.-5.).
Julian Monaghan, Dyrektor Kanałów Prime Video na Europę, zaznacza, że to partnerstwo wspiera ambicję firmy, by stać się głównym źródłem rozrywki dla swoich klientów. Monty Sarhan, CEO SkyShowtime, dodaje natomiast, że współpraca z Amazon pozwala na rozszerzenie zasięgu na kluczowych rynkach.
Netflix ma natomiast pomysł, aby w Europie i Azji udostępnić darmowy plan z reklamami. Chce w ten sposób konkurować z telewizją:
Źródło: SkyShowtime, Prime Video, opracowanie własne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.