Według niektórych analityków Samsung planuje gigantyczną kampanię promującą nowy, flagowy model. Peter Misek z Jefferies sugeruje, że od dnia premiery (w marcu lub kwietniu) do końca roku wyprodukowanych zostanie ok. sto milionów egzemplarzy.
Misek zaznacza tym samym jedną, dość istotną kwestię: dostawcy i sprzedawcy poświęcą więcej uwagi urządzeniom Samsunga, przez co Apple może zejść na drugi plan. Bez wątpienia posłużyłoby to Koreańczyków w utrzymaniu dominującej pozycji na rynku.
Do tej pory, według statystyk Jefferies, Galaxy S III sprzedał się w ilości 60 milionów. Szacowanie dwukrotnie większego popytu już w tej chwili może wydawać się nieco na wyrost, ale nie zapominajmy, że będzie to następca jednej z najpopularniejszych słuchawek świata.
Premiera i sposób na archaizm
Plotki, do których dotarł Paweł, wskazują na premierę już 15 marca, czyli za niecały miesiąc. W jego tekście przeczytasz też o tzw. Floating Gestures, czyli optymalizacji przeglądania stron internetowych, które nie pochwalą się swoją wersją mobilną. Nad podobną technologią pracuje również Sony.
Co w środku?
Układ Exynos 5 OCTA, 4.99-calowy wyświetlacz o rozdzielczości Full HD, dwa gigabajty pamięci opercayjnej RAM, 13-megapikselowa matryca, bezprzewodowe ładowanie i Android 4.2.1.
Źródło: Business Insider
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.