Nie Samsung, nie LG – Apple. Korporacja z nadgryzionym jabłkiem w logo ma najwięcej zadowolonych klientów na terenie Korei Południowej, przy czym nie chodzi o sprzedaż, a o samą satysfakcję z kupionego produktu.
Firma Tima Cooka „wygryzła” zatem z pierwszego miejsca wymienionych wyżej elektronicznych gigantów, dla których Korea stanowi przecież rynek rodzimy.
Badanie przeprowadzone zostało przez analityków z Quality Insights; wyniki opublikowano na podstawie odpowiedzi 44 168 respondentów, spośród których wszyscy posiadają jakiś – bliżej nieokreślony – smartfon.
Serwis Apple’a został doceniony jako najlepszy w Korei, zdobywając 52 procent głosów pozytywnych. Amerykańską korporację wyróżniono przede wszystkim za szybkość naprawy.
Samsung, z wynikiem 50 procent, nie jest daleko. LG uplasowało się na trzecim miejscu – 46 procent klientów firmy jest zadowolonych z obsługi.
Źródło: Apple Insider
Ceny Apple iPhone 5
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.