Wszyscy klienci biznesowi sieci Orange powinni mieć na uwadze, kiedy dokładnie kończy się ich umowa. Na 3 okresy rozliczeniowe przed końcem umowy, Orange wyśle powiadomienie o nowej ofercie utrzymaniowej. Od tej pory mamy 2 okresy rozliczeniowe na skontaktowanie się z operatorem w celu negocjacji warunków nowej umowy, albo ewentualnej rezygnacji. Jeżeli przegapimy odpowiedni moment i do końca zobowiązania zostanie mniej niż jeden pełny okres rozliczeniowy, Orange automatycznie przedłuży umowę na okres od 12 do 36 miesięcy (w zależności od tego na ile podpisana była poprzednia).
Do ostatniego dnia trwania obowiązującej umowy, abonent może zgłosić się do Orange w celu negocjacji warunków nowej umowy. Jeżeli nie dokonamy tego we wspomnianym czasie, umowa zostanie automatycznie przedłużona na wygenerowanych przez system warunkach. W takiej ofercie dostaniemy warunki promocyjne z ostatniej umowy (lub aneksu do umowy) oraz wszystkie usługi aktywne na numerze na 3 okresy rozliczeniowe przed końcem umowy.
Jeżeli zdecydujemy się na wcześniejszą negocjację warunków nowej umowy, otrzymamy ofertę ekskluzywną, dostępną w dwóch opcjach – wariant z telefonem i modemem (na 24 miesiące) lub wariant z dwiema darmowymi usługami (umowa na 12, 18 oraz 24 miesiące, w zależności od tego na jaki czas podpisana była poprzednia).
W celu wszelkich zmian w warunkach umowy należy zadzwonić pod numer infolinii operatora *400, albo udać się na stronę WWW sieci Orange. Przypomnę, że decyzję o rezygnacji z usług operatora należy podjąć i przedstawić sieci na jeden pełny okres rozliczeniowy przed końcem umowy.
źródło: telepolis
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.