Po raz dziewiąty odbyła gala wręczenia „Wirtualnych Telefonów„, czyli nagród dla liderów polskiego rynku teleinformatycznego z szczególne osiągnięcia, usługi i produkty wprowadzone na rynek w 2009 roku.
Nagrody otrzymali między innymi:
TELEFON ROKU 2009 – INNOWACJA
Nokia N900 – Nokia Poland – za stworzenie komputera mobilnego kolejnej generacji.
Nokia N900 to smartfon, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Jest to najnowsza propozycja fińskiego producenta, skierowana dla najbardziej wymagających maniaKów telefonii mobilnej.
Na pokładzie tego smartfona znajdziemy zupełnie nowy system operacyjny Maemo 5. Dla większej wygodny dodano wysuwaną klawiaturę QWERTY.
TELEFON ROKU 2009 – BIZNES: HD2
HTC – za największy dotykowy ekran ułatwiający korzystanie z biznesowych funkcji.
HTC HD2 to rewelacyjny biznesowy smartfon, działający pod kontrolą Windows Mobile 6.5. Urządzenie, w tłumie innych smartfonów, wyróżnia się wprost ogromnym 4,3-calowym ekranem. W środku drzemie piekielnie szybki procesor 1GHz oraz ponad 500MB pamięci RAM. HD2 to prawdziwy miniaturowy komputer.
TELEFON ROKU 2009 – MULTIMEDIA: OMNIA II
Samsung Electronics Polska – za połączenie dużych możliwości multimedialnych i eleganckiego wyglądu.
Samsung Omnia II jest kolejnym telefonem, który swój tytuł otrzymał w 100% zasłużenie. Świetne parametry, rewelacyjna wydajność i jeszcze lepszy ekran typu AMOLED o przekątnej 3,7-cala, sprawiają iż jest to telefon Multimedialny przez duże M.
TELEFON ROKU 2009 – DESIGN: BL40
LG Electronics Polska – za stworzenie eleganckiego urządzenia, obok którego trudno przejść obojętnie.
LG BL40 to słynna koreańska czekoladka. Czerń, zza której za sprawą jednego tylko dotyku zaczyna wydobywać się elektroniczna czerwień jest elegancka, a zarazem kusząca. Przejść obok niej obojętnie – to przecież niemożliwe.
TELEFON ROKU 2009 – SMARTPHONE: SATIO
Sony Ericsson Polska – za mobilne biuro w kieszeni.
Satio to jedna z ostatnich nowości Sony Ericsson z końca 2009 roku. Symbian, ogromne możliwości „biurowe”, duży ekran 3,5-cala to tylko niewielka część tego, co kryje w sobie ten high-endowy smartfon.
KAMPANIA REKLAMOWA OPERATORA KOMÓRKOWEGO ROKU 2009: HEYAH
Polska Telefonia Cyfrowa – za wyjątkową kampanię „No to SRU!”, za humor, siłę przekazu i walkę z kruczkami.
Nic dodać, nic ująć. Miłego oglądania!
WYDARZENIE ROKU 2009: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Za zawarcie porozumienia kształtującego nowy ład na polskim rynku.
Wszystkim nagrodzonym gratulujemy!
źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.