Inżynierowie operatora komórkowego Play przygotowali nową wersję internetowego narzędzia do obsługi konta abonenckiego, Play24. Jednak nie obyło się bez wpadki…
Play24 to możliwość zarządzania swoim kontem operatorskim bez potrzeby korzystania z infolinii i czekania kilku minut na połączenie się z konsultantem. Narzędzie jest dostępne za pomocą aplikacji mobilnej oraz przeglądarki internetowej. Obecnie zmiany nastąpiły w tej drugiej możliwości.
Przebudowaliśmy całą stronę wizualną systemu, doszło też kilka nowych funkcjonalności.
napisał Marcin Gruszka, rzecznik Play, na swoim blogu.
Na co może liczyć użytkownik po zalogowaniu się do Play24?
Użytkownik od razu zobaczy nową stronę główną. Zawiera ona najważniejsze informacje dotyczące konta, m.in. plan taryfowy, numer telefonu, stan rachunku, czy wybrany telefon.
Natomiast po kliknięciu w zakładkę Play24 pojawią się odnośniki do najpotrzebniejszych ustawień.
Duże zmiany przeszła również opcja Zgłoszenia. Teraz przed wysłaniem formularza będzie można sprawdzić listę najczęściej zadawanych pytań. Z pewnością połowa użytkowników znajdzie tam odpowiedź na swoje pytanie. W ten sposób nie będzie blokowania kolejek w błahej sprawie. Przynajmniej tak to wygląda w teorii, a jak w praktyce? Pożyjemy, zobaczymy…
Jednak technologia lubi płatać figle. Już po starcie okazało się, że nowa wersja Play24 ma problemy.
Jak to bywa czasami przy większych wdrożeniach pojawiają się komplikacje. Bardzo przepraszam i mam nadzieję, że sytuacja wkrótce wróci do normy.
donosi Gruszka
W tej chwili dostęp do nowej wersji jest udostępniany stopniowo. Dlatego jeszcze po zalogowaniu możecie mieć stary interfejs…
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.