TelForceOne, właściciel marki myPhone, opublikował wyniki finansowe. Nas najbardziej interesuje kwestia sprzedaży telefonów komórkowych myPhone. W ostatnich pięciu latach firma sprzedała ponad 1 mln telefonów! Jest to całkiem dobry wynik, jak na polską markę.
Wynik 1 mln sztuk udało się osiągnąć w pięć lat, a jak wygląda sprzedaż w ostatnim kwartale 2013 roku? Otóż producentowi udało się sprzedać ponad 20 tys. egzemplarzy telefonów komórkowych. W osiągnięciu takiego wyniku pomogły modele myPhone NEXT oraz myPhone FUN, natomiast w połowie listopada do oferty Biedronki trafił model myPhone DUOSMART. Sprzedanie 20 tys. sztuk dało marce myPhone udział ilościowy na poziomie blisko 3 proc. w grudniu, wśród smartfonów, według badań rynkowych GfK.
W 2013 r. spółka zwiększyła współpracę w zakresie sprzedaży i marketingu produktów prepaid z sieciami operatorskimi Play i T-Mobile. myPhone nadal ma w ofercie tablety internetowe myTAB, jednak ich sprzedaż odbywa się w oparciu o zamówienia dedykowane.
źródło: myPhone/TelForceOne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.