Kilka dni temu pisaliśmy, że firma Apple zakupiła Beats Electronics za 3,2 miliarda dolarów. Jak ta transakcja przełoży się na współpracę z oficjalnym dystrybutorem akcesoriów Beats by Dr. Dre w Polsce?
Beats Electronics to marka odgrywająca pierwszoplanową rolę w świecie muzyki oraz mody. Słuchawki z charakterystyczną literką „b” noszą m.in. znani piłkarze – Neymar, ikony popkultury – Lady Gaga, Lil Wayne, czy gwiazdy amerykańskiego basketu – LeBron James. Stylistyka wykonania, doskonałe brzmienie, a także postać legendarnego rapera Dr. Dre, współwłaściciela marki, sprawiły, że produkty Beats znajdują wielu nabywców w ponad 180 krajach. W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży kultowych słuchawek oscylowały wokół mld USD. Jak wynika z danych NPD marka Beats kontroluje 56 procent amerykańskiego rynku słuchawek klasy premium, cena powyżej 100 USD, oraz blisko 30 procent całego rynku słuchawek w Stanach Zjednoczonych. Dr. Dre oraz Jimmy lovine, twórcy spektakularnego sukcesu marki, dołączą do zespołu Apple.
Muzyka jest ważną częścią naszego życia i zajmuje specjalne miejsce w sercu Apple. Dlatego zamierzamy w nią inwestować, tworząc doskonały zespół, potrafiący opracować najbardziej innowacyjne produkty oraz usługi muzyczne na świecie – mówi Tim Cook, CEO Apple.
W Polsce nadal oficjalnym dystrybutorem marki Beats by Dr. Dre pozostanie Hama.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.