Jako że polska branża telekomunikacyjna nie znosi próżni i braku marketingowych wojenek, to właśnie jesteśmy świadkami kolejnej przepychanki. Tym razem do walki przystępuje Orange, które próbuje przygarnąć pod własne skrzydła klientów T-Mobile, do których zostały wysłane listy z informacją o podniesieniu rachunków o 5 zł. Pomysłowości i kreatywności marketingowcom jak zawsze nie brakuje.
Pomarańczowy operator przygotował specjalny, krótki filmik, w którym widzimy nadawany przez kilka sekund sygnał S.O.S., po którym do wody wskakuje logo Orange. Kolor sygnału ratunkowego nie jest przypadkowy – różowy jednoznacznie kojarzy się bowiem z barwami T-Mobile. Akcji towarzyszy również specjalna podstrona, w którym dowiadujemy się, iż operator „rzuca koło ratunkowe tym, którym Operator nagle podniósł rachunki”. To rzecz jasna widoczna aluzja do niedawnych działań T-Mobile i obowiązkowej podwyżki dla części abonentów o 5 zł. Jednocześnie uzyskujemy przekierowanie do strony, na której znajdują się oferty pozwalające na przeniesienie numeru do Orange.
Tak więc przed nami kolejna odsłona walki o klienta. Może i niezbyt wyrafinowana, ale uderzająca w sposób jednoznaczny w działania konkurencji. Można się spodziewać, że to pewnie nie ostatnia odsłona tej branżowej przepychanki.
źródło: Orange
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.