HTC uruchamia nową kampanię reklamową w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) – „Here’s an Idea” podkreślającą mnogość innowacyjnych rozwiązań wprowadzonych w ostatnim czasie do swoich nowych telefonów.
Kampania „Here’s an Idea” kładzie nacisk na wiele funkcjonalności HTC Sense, zaprojektowanych z myślą o lepszej i łatwiejszej obsłudze telefonów HTC. Niektóre z tych funkcji, to między innymi: możliwość zdalnego zablokowania telefonu lub usunięcia osobistych danych po zgubieniu aparatu, konsolidacja komunikacji na serwisach społecznościowych w jednej aplikacji (Friendstream), czy widget umożliwiający rekomendowanie ulubionych aplikacji naszym znajomym.
W kampanii pokazane zostaną również inne zalety telefonów flagowej rodziny HTC Desire, jak np. możliwość obsługi technologii Adobe Flash, automatyczne dopasowanie szerokości tekstu do ekranu podczas przeglądania stron internetowych, super szybki Internet. Zwrócono również uwagę na indywidualne cechy poszczególnych smartfonów, jak np. duży 4.3 cala ekran HTC Desire HD oraz dotykowy ekran połączony z wysuwaną klawiaturą QWERTY w telefonie HTC Desire Z.
Kampania reklamowa w regionie EMEA będzie prowadzona w telewizji, prasie, Internecie, mediach outdoorowych, jak również w punktach sprzedaży od października 2010 r.
źródło: inf. prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.