ZTE w ostatnim czasie nie ma lekkiego życia. Do silnej konkurencji reprezentowanej przez renomowane marki, takie jak Samsung, Motorola, LG czy HTC, na przestrzeni ostatnich dwóch lat dołączyli nowi rywale z rodzimego rynku, którzy w imponującym tempie umacniają swoją pozycję, zarówno lokalnie, jak i w skali globalnej.
Mimo wszystko, ZTE w dalszym ciągu rozszerza swoją ofertę, wypuszczając nowe modele smartfonów oraz odświeżając obecne już w sprzedaży urządzenia. Szczególną uwagę chiński producent przykłada do serii Blade, która wraz z modelem ZTE Blade zadebiutowała we wrześniu 2010 roku.
Zgodnie z udostępnioną przez producenta informacją prasową, od tamtej pory udało się sprzedać 20 milionów urządzeń należących tej linii – przez minione 4 lata została ona wzbogacona o wiele urządzeń, między innymi kolejne odsłony pierwowzoru – modele Blade II oraz Blade III, a także nowy ZTE Blade VEC 4G, będący pierwszym na świecie smartfonem z preinstalowanym Google Now Launcher, nienależącym do serii Google Play czy Nexus.
Jako potwierdzenie popularności urządzeń z „Blade” w nazwie producent przywołuje prestiżowe nagrody, jakie udało im się uzyskać do tej pory. Wśród wymienionych pojawiły się:
– Nr.1 w niezależnym rankingu ‘10 Best Smartphones’ dla ZTE Blade L2,
– iF Design Award dla ZTE Zing / ZTE Blade Q Mini,
– „Mobile World Best Devices of 2012” dla ZTE Blade V880.
Jak widać ZTE nie daje za wygraną i choć osiągnięte wyniki w porównaniu do rezultatów Samsunga czy Apple wyglądają mniej imponująco, to z całą pewnością są dużym sukcesem. Nam, jako użytkownikom, pozostaje trzymać kciuki za dalszy rozwój marki, który zaowocuje kolejnymi interesującymi smartfonami dostępnymi w sprzedaży.
Źródło: Informacja prasowa ZTE
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.