W zeszłym tygodniu Motorola zawitała oficjalnie na chińskim rynku, gdzie rozpoczęła przedsprzedaż między innymi modelu Moto X (2014). Przedsprzedaż rozpoczęła się dokładnie 27 stycznia bieżącego roku, i osiągnęła całkiem wysoki poziom.
Okazuje się, że w okresie od 27 stycznia 2015 roku do 1 lutego bieżącego roku, Motorola przyjęła ponad milion zleceń na zakup Moto X drugiej generacji na chińskim rynku. To spory sukces, ale trzeba mieć na uwadze, że przyjęte zlecenia nie muszą zostać zrealizowane, a zatem końcowy wynik może okazać się znacznie niższy.
Motorola Moto X (2nd Gen.) wyposażona została w wyświetlacz o przekątnej 5.2″ wykonany w technologii AMOLED. Obraz prezentowany jest w rozdzielczości Full HD (1920 x 1080 pikseli). Takie połączenie przełożyło się na zagęszczenie pikseli równie 423. Matryca w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi została zabezpieczona taflą Corning Gorilla Glass 3.
Moc obliczeniową oraz sprawną pracę systemu Google Android w wersji 4.4.4 KitKat zapewnić ma 4-rdzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 801 (MSM8974-AC) o częstotliwości taktowania 2.5 GHz z układem graficznym Adreno 330. Procesor otrzymał wsparcie ze strony 2-gigabajtowej pamięci operacyjnej RAM. Na dane oraz aplikacje producent zarezerwował 16 GB wewnętrznej pamięci. Więcej na temat specyfikacji znajdziecie w odrębnym wpisie opublikowanym na łamach serwisu gsmManiaK.
źródło: weibo
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.