Polski producent telefonów komórkowych MyPhone, przedsiębiorstwo TelForceOne istnieje od roku 2007 i dało się gsmManiakom poznać głównie za sprawą urządzeń obsługujących dwie karty SIM jednocześnie oraz tych zaprojektowanych z myślą o osobach starszych. Serwis internetowy dziennika Rzeczpospolita ujawnił dane liczbowe zeszłorocznej sprzedaży.
Na rodzimy rynek w roku 2010 trafiło 200 tysięcy telefonów marki MyPhone. Daje to firmie dwuprocentowy udział na rynku, na którym prym wiodą fińska Nokia oraz koreański Samsung oraz oznacza skok sprzedaży o 76,6% w stosunku do roku 2009.
Produkowane na Dalekim Wschodzie (między innymi przez Lenovo Group) telefony MyPhone nie powalają może jakością, ale zawsze stanowią jakąś alternatywę, a niewątpliwą ich zaletą jest bardzo przystępna cena. Trzeba przyznać, że osiągnięty przez producenta wynik (zapewne dzięki wielkoprzyciskowym i prostym urządzeniom przeznaczonym dla ludzi w jesieni życia) wcale nie jest zły, bo przecież poza Polską zbyt ma także w Węgrzech, Czechach, Estonii, Rumunii, Litwie, Bułgarii, Łotwie, Ukrainie, Austrii, Niemczech oraz na Słowacji, a podane liczby dotyczą wyłącznie naszego kraju. Poza samymi telefonami, TelForceOne dostarcza również akcesoria GSM.
Źródło: rp.pl
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.