Operator ma dla nas ważną informację, dziś zmienia się Orange! W jaki sposób, czy faktycznie i dlaczego dzisiaj? Tego nie wiemy, choć życie szybko to zweryfikuje. Ciekawe czy to kolejne puste słowa czy realna obietnica.
2011-01-31 Orange „dziś zmienia się z Orange”
Orange wprowadza nową platformę komunikacji z klientami i podpis: „today changes with Orange”, czyli „dziś zmienia się z Orange”. Odzwierciedlają one zaangażowanie marki w zmienianie na lepsze życia klientów, zapewnianie im dostępu do najnowszych rozwiązań technologicznych i pomoc w zrozumieniu współczesnego, cyfrowego świata.
Nowa platforma komunikacji zostanie wprowadzona we wszystkich krajach, w których działa marka. Polska wprowadza je jako jedna z pierwszych. Nowa platforma komunikacji i nowy podpis są wyrazem zmian zachodzących w otaczającym nas świecie oraz roli jaką spełnia w nim Orange. Ambicją marki jest pełnienie roli przewodnika klientów po świecie cyfrowych usług. Sposobem na to jest pokazywanie jak pod ich wpływem zmienia się codzienne życie i jakie korzyści mogą mieć z nich klienci. Nowy podpis pojawi się po raz pierwszy w kampanii oferty „Więcej dla stałych klientów Orange”.
Premiowani są w niej klienci, korzystający z usług Orange od co najmniej dwóch lat. Przedłużając umowę otrzymują o 20 proc. więcej minut w abonamencie, a jeśli ich staż jest nie krótszy niż 4 lata, wraz z nową umową zyskują aż 40 proc. dodatkowych minut na połączenia, co miesiąc, przez cały czas trwania umowy. Dzięki temu będą mogli częściej i dłużej rozmawiać z bliskimi oraz przyjaciółmi – ich kontakty zmienią się z Orange. „Dziś zmienia się z Orange” nie jest jedynie hasłem – wiele już wprowadzonych produktów i usług potwierdza, że Orange zmienia na lepsze naszą codzienność. Przykładem może być chociażby oferta Weekendy z Orange, dzięki której w ostatni weekend każdego miesiąca klienci mogą za darmo korzystać z atrakcyjnych usług dodatkowych. W ten sposób mogą się przekonać, jak wiele możliwości stwarza im Orange” – powiedział Tomasz Izydorczyk, dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju Grupy TP.W styczniu klienci mogli przetestować Pakiet Orange World – przeglądać wtelefonie komórkowym mobilny portal internetowy m.orange.pl, korzystać z mobilnego Facebooka, oglądać zdjęcia bliskich na Fotka.pl, przeczytać najnowsze informacje z całego świata czy sprawdzić pocztę.Zmiana, o której mówi Orange może dotyczyć rzeczy małych i dużych – może nią być nią wprowadzenie innowacyjnej usługi, szybka pomoc w rozwiązaniu problemu, czy po prostu uśmiech sprzedawcy w salonie sprzedaży. Łatwy dostęp do skrzynki e-mail w telefonie czy laptopie sprawia, że kontakt zmienia się z Orange a wykupione SMS-em ubezpieczenie podróżne powoduje, że wypoczynek zmienia się z Orange. Dzięki prowadzonemu przez Fundację Orange programowi Akademia Orange edukacja kulturalna zmienia się z Orange.
Również internet zmienia się z Orange. To właśnie klienci tej sieci jako
pierwsi mogą korzystać z najszybszego w Polsce, mobilnego dostępu do internetu w technologii HSPA+ DC z prędkością do 42 Mb/s. Już teraz jest można go używać w 24 miastach, m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu oraz aglomeracji katowickiej. Do końca roku w jego zasięgu będzie blisko 60% mieszkańców kraju. Dzięki unikalnemu połączeniu możliwości korzystania z różnych technologii, w tym CDMA, do ich dyspozycji jest także sieć szybkiej transmisji danych o największym zasięgu w kraju.
Ładnie to wszystko brzmi, ale czy Orange tak bardzo zaangażuje się w zmianę swojego wizerunku. Gdybyśmy sugerowali tylko sloganami, nasze przekonanie o tym było by naprawdę głębokie – ja prawie uwierzyłem, że dziś naprawdę Orange się zmienia. Mniej reklamacji, zwiększony poziom zadowolenia klientów, lepsze i tańsze usługi?
Właśnie wystartowaliśmy z kampanią, w której przypominamy, że przedłużając z nami umowę można dostać nawet 40 proc. więcej minut do wykorzystania w taryfach Delfin, Pelikan i Pantera. To zarazem pierwszy spot , którym pojawia się nowy podpis, zwany z angielska claim. Zamiast „together we can do more” jest „dziś zmienia się z Orange”. Hasło będzie pojawiać się w naszej komunikacji marketingowej w ofertach Orange nie tylko w Polsce, ale także innych krajach. Ma pokazywać, w jaki sposób dostarczane przez nas technologie mogą zmienić życie klientów na lepsze. Jestem ciekawy, jak podoba się Wam nasz nowy claim?
Co to to nie, Orange nie chodzi o zmianę wizerunku w taki sposób w jaki MY byśmy chcieli. Nie chce świadczyć lepszych i tańszych usług. Co chce więc zmienić?
To na co zmieni się Orange, dotyczy głównie osób ze stażem bo właśnie oni stali się teraz obiektem pożądania. Mają oni dostawać więcej po 2 latach i jeszcze więcej po 4 – lojalność teraz bardziej się opłaci. Bezpłatne weekendy z Orange, już o tym pisaliśmy – choć wygląda to raczej jak zachęta do korzystania z usług z których wcześniej klienci nie korzystali. Darmowe środy, ubezpieczenie telefonu, kreowanie świadomości Internetowej, wolontariat, szybki Internet i temu podobne – a ja jak francuski piesek oczekuje chyba czegoś innego…
Czy waszym zdaniem Orange zmienia się na lepsze? Czy ta sieć może konkurować z Playem/Plusem/Erą?
Źródło: Orange
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.