Na łamach gsmmaniaKa mogliście przeczytać o bardzo dobrych wynikach LG w 2014 roku. Odniesienie sukcesu wzbudziło apetyt firmy, która na ten rok ma jeszcze większe aspiracje.
W ubiegłym roku LG sprzedało blisko 7 milionów swoich flagowych modeli G3 (nasz maniaKalny test G3), według oficjalnych prognoz firmy, jego sukcesor ma sprzedać się w ilości 10 milionów egzemplarzy. Oczywiście jest to jedyne pobożne życzenie – to od użytkowników zależy czy uda się osiągnąć taki wynik.
Firma zamierza zastosować rozbudowaną reklamę urządzenia w Europie, Stanach Zjednoczonych i Korei. Władze LG uważają, że zaimplementowanie czytnika linii papilarnych znacznie podwyższy atrakcyjność nowego modelu i dzięki temu operatorzy i konsumenci będą chętnie po niego sięgać. Pamiętajmy, że konkurencja w tym roku nie śpi – Samsung ma swojego Galaxy S6 Edge, HTC produkuje One M9, a już niebawem powinniśmy poznać iPhona 6S.
Póki co, pozostaje nam jedynie czekać na oficjalną prezentację LG G4, która ma odbyć się już wiosną i jeżeli zainteresowanie będzie odpowiednio wysokie to może uda się nawet przebić prognozy.
źródło: gsmarena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.