Chwilę po ukazaniu się finalnej wersji oprogramowania iOS 8.3 zaczęły się pojawiać sygnały, że po zainstalowaniu aktualizacji Touch ID w iPhone’ach oraz iPadach przestał poprawnie działać. Po kilkunastu godzinach okazuje się, że problem jest dość powszechny i znacznie utrudnia korzystanie z iOS-a.
Chodzi tutaj o autoryzację w aplikacji App Store przy pomocy Touch ID. Użytkownicy skarżą się, że zostali całkowicie pozbawieni możliwości autoryzowania konta przy pomocy czytnika biometrycznego, a zamiast tego są proszeni o podanie hasła Apple ID. Przełączanie ustawień nie załatwia sprawy.
Opisane wyżej zachowanie jest ewidentnie błędem systemowym, który najpewniej zostanie usunięty w iOS-ie 8.3.1. I choć Apple jeszcze nie wydał oficjalnego oświadczenia w sprawie błędu z Touch ID, można być pewnym, że aktualizacja z korektą pojawi się lada dzień.
Swoją drogą, zainstalowaliście oprogramowanie iOS 8.3? Zauważyliście jakieś różnice w działaniu systemu, poza oczywiście usunięciem błędów?
źródło: reddit, Apple forum
Ceny Apple iPhone 6
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.