Firma Sony Ericsson szykuje się do prawdziwej ofensywy w najbliższych miesiącach. W korporacji nikt nie ukrywa, iż największe nadzieje pokładane są w tym roku w sprzedaży smartfonu Sony Ericsson Xperia Play. Właśnie ten model ma być motorem napędowym, który pozwoli japońsko-szwedzkiemu koncernowi wrócić do dawnej formy i przyciągnąć klientów, na brak których kiedyś nie narzekano.
Jednym z środków polityki nastawionej na walkę o miejsce w czołówce ma być agresywna kampania reklamowa, która będzie towarzyszyć wprowadzaniu sprzętu na rynek. Już wiadomo, iż jednym z pierwszych państw, w których zrealizowana zostanie nowa słuchawka SE będzie Wielka Brytania. Koszty kampanii w tym kraju mają wynieść 4 miliony funtów. Eksperci podkreślają, iż koszty związane z promocją Xperia Play, Neo i Arc będą bardzo wysokie i ustanowią marketingowy przełom w porównaniu z polityką firmy na przestrzeni dwóch ostatnich lat.
Jednocześnie wątpliwość niektórych ekspertów i analityków wzbudza hasło reklamowe kampanii: „Xperia Play – pierwszy smartfon z licencją Sony PlayStation”. Nikomu nie trzeba chyba tłumaczyć, iż zbieżność nazw firm Sony oraz Sony Ericsson nie jest przypadkowa. Mamy więc do czynienia z sytuacją, w której firma sama sobie wydaje licencję na produkt. Trochę to zawiłe i dziwne, ale chyba lepiej się w to nie zagłębiać…
Źródło: Mobile-review
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.