Jedną z najjaśniejszych gwiazd ostatnich miesięcy na rynku smartfonów i całej branży mobilnej jest Motorola Atrix. Słuchawka z dwurdzeniowym procesorem doczekała się szumnej premiery, a potem wprowadzenia na rynek. I tu pojawił się problem, ponieważ użytkownicy nie są do końca zadowoleni z produktu. Okazuje się, że problem jest masowy i dość poważny.
Zacznijmy od tego, iż w odpowiedzi na liczne skargi klientów (m.in. na forum internetowym amerykańskiej korporacji), jeden z przedstawicieli firmy poinformował, że problem niskiej jakości przekazywanego dźwięku faktycznie istnieje. Pracownik Motoroli nie przedstawił niestety żadnego sposobu na rozwiązanie tej kwestii, ale zapewnił, że firma już pracuje nad usunięciem tej usterki. Koncern poprosił także klientów, by jak najdokładniej opisali problemy ze swymi słuchawkami – ma to pomóc firmie.
Wskazane są również informacje, dotyczące użytkowania telefonu. Warto przy tym zauważyć, iż niektóre pytania brzmią co najmniej dziwnie. Pracownicy firmy pytają m.in. o stosowanie futerałów lub ochraniaczy na wyświetlacze (nawet o ich markę), mężczyźni są też pytani o to, czy posiadają zarost na twarzy. Są i bardziej tradycyjne pytania – o sposób trzymania telefonu i warunki, w których zaistniały problemy ze słuchawką (tłumne miejsca, czy raczej zacisza). W toku badań okazało się, że problemy znikają przy korzystaniu z zestawu Bluetooth, ale trudno uznać to za sensowne rozwiązanie całej sprawy.
Źródło: Mobile-review
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.