Ostatnimi czasy, każdy z szanujących się producentów postanawia wypuścić wersje swoich flagowców pokryte złotem lub innymi szlachetnymi materiałami. Tą samą drogą poszło HTC prezentując model One M9 wykonany z 24 karatowego złota wraz z wygrawerowanym emblematem Ligi Mistrzów. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie jednak rzecz.
HTC popełniło mianowicie jeden błąd. Na zdjęciach nowych modeli, złotych One M9 w tle odbija się iPhone 6, który najprawdopodobniej został wykorzystany do uwiecznienia zdjęcia mającego promować nowe produkty tajwańskiej marki. HTC chyba również zorientowało się o tej sytuacji, ponieważ po jakimś czasie na oficjalnym profilu na Twitterze, zdjęcie zostało szybko podmienione na inne.
Dlaczego w takim razie firma wykorzystała nie swój produkt chcąc promować nową linię smartfonów? Czy faktycznie kamera obecna w modelu One M9 jest tak tragiczne, że HTC musiało sięgać po inne rozwiązania? Mam nadzieję, że poznamy odpowiedź na to pytanie a samej firmie radzę szybko coś wymyślić bo może się okazać, że 2015 będzie najgorszym rokiem w jej historii.
źródło: VentureBeat
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.