Google ostatnimi dniami działa szybko i precyzyjnie. Po zapowiedzianych już niemal rewolucyjnych zmianach, przyszła pora na pierwsze konkretne działania, które tym razem skupiły się na Android Markecie. Zmiany oznaczają między innymi nowy design, nowe kategorie oraz wsparcie dla płatnych aplikacji dla kolejnych państw.
Twórcy cieszącego się ogromną popularnością systemu spod znaku zielonego robota, dodali do Marketu kilkanaście nowych opcji filtrowania plików. Możemy podejrzeć co jest trendy, zobaczyć nowe, najlepsze darmowe aplikacje, nowe płatne aplikacje oraz – co bardzo użyteczne – na najwyższych miejscach w wynikach wyszukiwania, zarówno dla aplikacji płatnych, jak i darmowych, będą wyszczególnione najpopularniejsze programy w swoich kategoriach.
Zmiany objęły swoim zasięgiem także tę stronę Marketu, jaką mają do swojej dyspozycji deweloperzy. Otrzymali oni aż 4 GB przestrzeni i możliwość obsługi plików archiwum, co pozwoli na tworzenie większych, więc zapewne i bardziej zaawansowanych gier na popularnego „Andka”.
Cieszy mnie dynamiczność rozwoju Androida, nie tylko dlatego, że jestem użytkownikiem tego OS-u, ale także dlatego, że konkurencja, która ma kogo gonić, to konkurencja wnosząca wiele ożywienia w rynek urządzeń mobilnych. Z dużą niecierpliwością czekam na odpowiedź Apple oraz Microsoftu 😉
źródło: phandroid.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.