LG stara się ostatnio zerwać z wizerunkiem, który przykleił się do firmy kilka lat temu, zwłaszcza w sektorze telefonów komórkowych. Po ciepłym przyjęciu LG Optimusa P990, na dosłownie kilkanaście dni przed premierą LG Optimusa 3D, producent po raz kolejny zaskoczył pozytywnie: wprowadził zdalną pomoc techniczną dla swoich smartfonów.
LG Electronics wprowadzi nowe usługi w zakresie zdalnej pomocy technicznej, dostępne dla posiadaczy smartfonów z systemem operacyjnym Android. Funkcja zdalnego połączenia (Remote Call) oraz zdalna aktualizacja oprogramowania FOTA (Firmware Over-the-Air) to inteligentne i łatwe w obsłudze rozwiązania. Umożliwiają one precyzyjne zdiagnozowanie problemów związanych z oprogramowaniem telefonu oraz instalowanie najnowszych uaktualnień systemu i aplikacji.
Dla posiadaczy smartfonów konieczność instalowania aktualizacji i rozwiązywania ewentualnych problemów z oprogramowaniem może okazać się równie absorbująca, co zarządzanie swoim domowym komputerem
– powiedział dr Jong-seok Park, prezes i dyrektor generalny LG Electronics Mobile Communications Company.
Nasze nowe usługi dają użytkownikom dostęp do wirtualnego centrum pomocy technicznej, z którego mogą skorzystać w dowolnym miejscu o dowolnej porze. Wpisuje się to w naszą politykę zapewniania klientom jak najlepszej obsługi technicznej zakupionych przez nich smartfonów.
– dodaje dr Jong-seok Park.
Modele smartfonów LG Swift Black (LG-P970) i LG Swift 2X (LG-P990) zostaną jako pierwsze wyposażone w fabrycznie zainstalowaną funkcję zdalnego połączenia (ang. Remote Call), która umożliwia diagnostykę problemów technicznych na odległość — bez konieczności odwiedzania przez użytkownika punktu serwisowego.
Aby aktywować tę usługę, wystarczy skontaktować się z biurem obsługi klienta LG, CIC (Customer Information Center). Za wiedzą i zgodą użytkownika, specjaliści z CIC uzyskają zdalny dostęp do jego smartfonu LG przez sieć 3G lub Wi-Fi. Smartfony posiadać będą także funkcję ochrony prywatności, która uniemożliwi pracownikom CIC dostęp do folderów i aplikacji osobistych — takich jak poczta elektroniczna, wiadomości tekstowe, kalendarz czy galeria zdjęć — bez wyraźnej zgody właściciela telefonu. Dzięki swojej nowatorskiej usłudze LG jest pierwszym na świecie producentem telefonów komórkowych, który oferuje posiadaczom smartfonów z systemem Android kompleksową obsługę techniczną na odległość.
Wypada pogratulować LG ciekawych innowacji, czekamy na kolejne nowości od Koreańczyków.
źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.