Już osiemnastego grudnia do sprzedaży trafi Moto 360 Sport – SmartWatch dla aktywnych od firmy Motorola.
Motorola Moto 360 Sport początkowo dostępna będzie na brytyjskim oraz francuskim rynku. Siódmego stycznia 2016 roku pojawi się natomiast w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Kilka dni później zagości na pozostałych rynkach. Sugerowana cena detaliczna ustalona została na 299 dolarów.
Największym atutem Moto 360 w wersji Sport jest wbudowany odbiornik GPS. Jego obecność pozwala pozostawić smartfon w domu podczas aktywności fizycznej bez obaw, że szczegóły Twojego treningu (prędkość, dystans, i tempo) zostaną utracone. Jak na gadżet dla aktywnych przystało można z niego odtwarzać muzykę, a także monitorować serce (wbudowany pulsometr).
Wszystkie najwalniejsze informacje oraz powiadomienia prezentowane są na hybrydowym wyświetlaczu AnyLight – informacje będą widoczne nawet w silnym słońcu. Moto 360 Sport pokryta została specjalną powłoką silikonową, która odprowadza wilgoć i jest odporna na blaknięcie lub barwienia.
SmartWatch Motorola Moto 360 Sport wyposażony został w wyświetlacz 1.56-calowy (wersja 46mm) o rozdzielczości 330 × 360 pikseli pokryty taflą Gorilla Glass 3. W sprzedaży dostępny będzie także model 42 mm, który charakteryzuje się matrycą 1.37” i rozdzielczością 325 × 360 pikseli. Tutaj także zastosowano Gorilla Glass trzeciej generacji.
Sercem „inteligentnego” zegarka jest 4-rdzeniowy Snapdragon 400 (APQ8026) o częstotliwości taktowania 1.2 GHz z układem graficznym Adreno 305, który otrzymał wsparcie ze strony 512-megabajtowej pamięci operacyjnej RAM. Na dane zarezerwowano 4 GB wewnętrznej pamięci. Długi czas pracy na jednym cyklu ładowania zapewnić ma wbudowany akumulator o pojemności 400 mAh (46mm) / 300 mAh (42mm).
Dalsza specyfikacja obejmuje: Bluetooth 4.0 LE, moduł WiFi 802.11 b/g, akcelerometr, czujnik światła zastanego, żyroskop, pulsometr optyczny, a także dwa mikrofony.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.