Chiński producent ZTE po cichu wprowadził na rynek nowy, prosty SmartWatch, który działa na systemie operacyjnym Nucleus RTOS. SmartWatch ZTE W01 można zamówić już na niemieckim rynku.
SmartWatch ZTE W01 posiada 1.22-calowy wyświetlacz wykonany w technologii IPS, który ma okrągły kształt i charakteryzuje się rozdzielczością 240 x 204 pikseli. Ramka wokół wyświetlacza wydaje się być sporych rozmiarów.
Inteligentny zegarek posiada 32 MB pamięci operacyjnej RAM, układ MediaTek MT2502A o niskim poborze energii, a także 128 MB wewnętrznej pamięci flash, która może być wykorzystana do przechowywania muzyki. Obudowa wykonana została ze stali nierdzewnej i posiada certyfikat IP53, a zatem zegarek będzie w stanie wytrzymać natrysk wodą pod kątem do 60 stopni, ale nie będzie można zanurzyć się z nim w wodzie.
SmartWatch ZTE W01 o wymiarach 42.5 x 12.5 x 255 mm posiada wbudowany głośnik oraz mikrofon – to połączenie posłuży jako zestaw głośnomówiący. ZTE W01 komunikować będzie się poprzez Bluetooth 4.0 z urządzeniami pracującymi pod kontrolą Androida w wersji co najmniej 4.3 Jelly Bean lub z produktami od Apple z iOS 7.
Za energię odpowiedzialny jest akumulator 320 mAh, który ma zapewnić dwa dni ciągłej pracy lub utrzymać urządzenie w trybie gotowości przez tydzień.
SmartWatch jest wyposażony w monitor akcji serca, krokomierz, monitor snu oraz licznik spalonych kalorii. Jest zatem wszystko czego oczekuje się od tego typu urządzenia. Zmiana kart na wyświetlaczu odbywać będzie się poprzez potrząsanie ręką. Ponadto nie zabrakło możliwości wykonania zdjęcia smartfonem z poziomu zegarka, komunikatów o nieodebranych połączeniach oraz kontroli głosowej.
ZTE W01 waży 56 gramów i oferowany jest w kolorze srebrnym, czarnym i złotym. SmartWatch jest dostępny na niemieckim rynku w cenie 119-139 euro.
A na koniec warto dodać, że nowość od ZTE to Zeaplus DM360, który jest produktem OEM, a zatem może spokojnie występować pod różnymi markami.
Galeria
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe. Jesteśmy Partnerem Amazon i otrzymujemy wynagrodzenie z tytułu określonych zakupów dokonywanych za pośrednictwem linków.