Ryk motorów, zapach palonych opon i spalin, zawrotne prędkości, męska rywalizacja i dużo emocji – z tym kojarzy się nam żużel. To sport dla prawdziwych facetów. Właśnie dlatego MOBILKING zdecydował się na rozpoczęcie współpracy ze Speedway Ekstraligą Żużlową w sezonie 2008. Nowy operator komórkowy będzie pierwszym znaczącym sponsorem Speedway Ekstraligi Żużlowej.
Już od maja MOBILKING będzie obecny na stadionach Speedway Ekstraligi Żużlowej w całej Polsce. Speedway (powszechnie nazywany żużlem) jest jedną z najpopularniejszych dyscyplin motorowych w Polsce i Europie. Rozgrywana w naszym kraju Liga Żużlowa po raz pierwszy wystartowała w 1948 r. Każdego roku przyciąga ponad 700 tys. widzów na stadiony oraz milionowe rzesze telewidzów przed ekrany. W tym sezonie wszyscy fani żużla będą mogli oglądać relacje z meczów ligi w kanałach TVP Sport i TVP Info, a także na platformie internetowej iTVP.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozpoczęcia współpracy z MOBILKING. Speedway Ekstraliga to najsilniejsza liga na świecie, a żużel to prawdziwie męski sport. Na torze spotykają się prawdziwi faceci, współcześni gladiatorzy. Produkt, który oferuje MOBILKING znakomicie wpisuje się w charakter twardego, męskiego sportu, jakim jest żużel. MOBILKING to zauważył i dlatego jesteśmy razem.” – mówi Ryszard Kowalski, Prezes Zarządu Ekstraligi Żużlowej.
Prestiżu polskiej lidze żużlowej dodaje fakt, iż to właśnie na polskich stadionach ścigają się najlepsi zawodnicy z całego świata. Do grona elity polskiej ligi należą tacy zawodnicy jak Tomasz Gollob, Piotr Protasiewicz czy Krzysztof Kasprzak, a także obecny mistrz świata Nicki Pedersen i wielokrotny mistrz świata Jason Crump.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.