Popularny SGS II przełamał kolejną barierę. Dobre podzespoły, renoma pierwszego SGS’a oraz ciekawa kampania reklamowa. To wszystko przełożyło się na rewelacyjny wynik w postaci 5 milionów urządzeń, które już znalazły nabywców.
Samsung Galaxy S II jest w Ceneo od 1.953 zł - na razie ma go tylko 1 sklep.
Godnym odnotowania jest fakt, że na przekroczenie tej bariery, koreański gigant potrzebował zaledwie 85 dni obecności swojego super smartfonu na rynku. Mało tego, niektóre źródła podają, że ilość smartfonów sygnowanych logiem Samsunga sprzedała się już w 6 milionach egzemplarzy, co dowodzi tego, że telefon nadal wzbudza wielkie emocje i ogromne zainteresowanie, zarówno mediów, jak i konsumentów. Nie jest tajemnicą, że największe sukcesy komórka święci w Korei, gdzie Samsung skutecznie zdominował rynek urządzeń mobilnych, posiadając 56% udziałów w całym, chłonnym świecie telefonów komórkowych.
Obecnie, gdy telefon dotarł już do Europy (właśnie testujemy go w maniaKalnej redaKcji) i właśnie przybywa do Ameryki, Samsung czeka już tylko na pęknięcie okrągłej, 10-milionowej bańki. Z całą pewnością, zarówno Stary Kontynent jak i rynek amerykański nie każą długo czekać na osiągnięcie tego pułapu.
Ciekawi mnie, co najbardziej ludzi ciągnie do Samsunga Galaxy S II. Czy największą zaletą telefonu jest rewelacyjny ekran SuperAMOLED do spółki z bardzo dobrymi gabarytami, czy może chodzi o to, że wielu z Was dostrzega w tym telefonie dobrego kontynuatora pierwszego SGS’a. A może część z użytkowników dała się złapać na nowoczesny, dobrze przemyślany marketing korporacji? Jakimi wyznacznikami kierujecie się podczas wyboru smartfonu, co Was przyciąga bądź też odrzuca od takich komórek, jak SGS II?
źródło: gsmarena.com
Ceny Samsung I9100 Galaxy S II
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.