Pod koniec maja informowaliśmy Was o wprowadzeniu przez LG serwisów Remote Call i FOTA (Firmware Over-The-Air). Pisaliśmy wówczas, iż nowe usługi będą póki co dostępne jedynie w Korei Południowej. Teraz przedstawiciele firmy poinformowali, że z innowacji już niedługo mogą korzystać użytkownicy z innych regionów świata.
Część z Was pamięta zapewne przeznaczenie nowych usług LG, ale warto jeszcze raz o nich wspomnieć. Remote Call to nic innego, jak zdalne połączenie umożliwiające diagnostykę, konsultację i ewentualną pomoc techniczną. Z kolei FOTA zagwarantuje klientom aktualizację oprogramowania smartfonów. Z ułatwień tych mogą korzystać właściciele słuchawek LG Optimus 2X, LG Optimus Black i Optimus 3D.
Trzeba przyznać, że nowe usługi mogą znacznie ułatwić życie użytkownikom najnowszych konstrukcji marki LG. Ludzie ci będą w stanie zdiagnozować problem ze smartfonem bez ruszania się z domu i oddawania słuchawki do serwisu. Za zgodą użytkownika pracownicy LG połączą się bezprzewodowo ze smartfonem, by sprawdzić, co szwankuje i w miarę możliwości spróbują usunąć usterkę. Klienci nie muszą się przy tym bać o poufność informacji przechowywanych w telefonie – specjaliści z LG nie będą mieli do nich dostępu.
Warto przyjrzeć się bliżej także opcji LG FOTA, która zagwarantuje użytkownikom regularne informacje na temat aktualizacji oprogramowania. Funkcja uaktywnia się i działa z pomocą sieci Wi-Fi oraz 3G i nie jest konieczne podłączanie sprzętu do komputera. Obie usługi będą dostępne w Europie, Regionie Oceanu Spokojnego i Ameryce Łacińskiej w bieżącym półroczu.
Źródło: Onliner
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.